کد خبر 3894
۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

نرخ طلا و ارز ۲۲ فروردین ۱۴۰۲/ طلا کاهشی شد

نرخ طلا و ارز ۲۲ فروردین ۱۴۰۲/ طلا کاهشی شد

 روز جاری برای دلار با رقم ۵۰ هزار و ۶۵۰ تومان آغاز شد و طی معاملات امروز، ۵۰ هزار و ۵۶۰ تومان بیشترین مقدار و ۴۹ هزار و ۵۸۰ تومان نیز کمترین رقمی بود که برای قیمت دلار به ثبت رسید. روند قیمت طلا نیز کاهشی بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، قیمت دلار در بازار امروز ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۲:۰۰، ۵۰ هزار و ۳۳۱ تومان اعلام شده است. روز جاری برای دلار با رقم ۵۰ هزار و ۶۵۰ تومان آغاز شد و طی معاملات امروز، ۵۰ هزار و ۵۶۰ تومان بیشترین مقدار و ۴۹ هزار و ۵۸۰ تومان نیز کمترین رقمی بود که برای قیمت دلار به ثبت رسید.

این در حالی است که قیمت دلار در معاملات غیررسمی روز دوشنبه در سراشیبی قرار گرفت. تحلیلگران فنی باور دارند انتشار اخبار مثبت از گشایش در روابط ایران با کشورهای همسایه یکی از عواملی بود که فشار فروش در بازار ارز را بیشتر کرد.

در شرایط فعلی، تحلیلگران فنی باور دارند در صورتی که در روز جاری مرز ۵۰ هزار تومان حفظ شود، انتظارات نزولی در بازار ارز محدودتر خواهد شد.

در بازار طلا روز قبل هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، به‌طوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که ۲ روز پیش تا ۲ میلیون و ۴۸۵ هزار تومان رسیده بود، امروز با رشد ۱/۸ درصدی به ۲ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان رسید.

امروز در بازار سکه نیز، نرخ سکه بهار آزادی با قیمت ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد. نیم سکه ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ربع سکه نیز ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شدند. سکه گرمی نیز با قیمت ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد. روند قیمت طلا نیز کاهشی بود.

نرخ طلا و ارز ۲۲ فروردین ۱۴۰۲/ طلا کاهشی شد

در بازار مبادله ارز و طلای ایران نیز قیمت هر اسکناس دلار امروز با افزایش نسبت به روز گذشته، ۴۱ هزار و ۷۱۲ تومان و قیمت حواله دلار ۳۷ هزار و ۹۲۰ تومان اعلام شد. 

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو نیز نسبت به دیروز کاهش یافته و ۴۵ هزار و ۲۱۱ تومان، و نرخ حواله یورو ۴۱ هزار و ۱۰۱ تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم با افزایش نسبت به دیروز ۱۱ هزار و ۳۵۸ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۳۲۵ تومان اعلام شده است.

انتهای خبر/ ف

کد خبر 3894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =