کد خبر 3921
۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

ثبت رکوردی جدید در پارس فولاد سبزوار

ثبت رکوردی جدید در پارس فولاد سبزوار

رکورد جدید تولید روزانه 2 هزارو 856 تن آهن اسفنجی با میانگین ریت تولید 119 تن بر ساعت ( 14.4 درصد بالاتر از ظرفیت اسمی طراحی) در فروردین 1402 و ارتقاء رکورد تولید روزانه برای دومین‌بار به میزان 31 تن نسبت به رکورد قبلی به ثبت رسید.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز؛ حسام اسمعیلی مدیر مجتمع پارس فولاد سبزوار ثبت رکورد جدید تولید در این مجتمع را مرهون زحمات و تلاش بی‌دریغ کارکنان این صنعت برشمرد و پیام کوتاهی را به این مناسبت مرقوم کرده که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید.

کسب رکورد جدید تولید روزانه 2 هزار و 856 تن آهن اسفنجی با میانگین ریت تولید 119 تن بر ساعت ( 14.4 درصد بالاتر از ظرفیت اسمی طراحی) در فروردین 1402 در تاریخ 25 فروردین‌ماه 1402 و ارتقاء رکورد تولید روزانه برای دومین‌بار به میزان 31 تن نسبت به رکورد قبلی با تکیه بر تلاش، دانش و تجربه جوانان بومی شاغل در شرکت پارس فولاد سبزوار، در سایه مدیریت دقیق و کارآمد سبب شیرینی کاممان شد. بی‌شک استمرار تولید در ریت های بالاتر از ریت نامی کارخانه و شکستن رکوردهای پی در پی بدون همکاری و همدلی و تلاش شبانه روزی همه کارکنان مجموعه پارس فولاد سبزوار بالاخص همکاران پر تلاش واحد بهره برداری میسر نمی‌شد. بدین وسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را از تمام پرسنل خدوم واحد بهره برداری ابراز نموده و کسب این موفقیت را به مدیرعامل محترم و سایر همکارانمان در مجموعه پارس فولاد سبزوار و تمامی مدیران و پرسنل مجموعه سرمایه گذاری پارسیان تبریک عرض می‌کنیم.

حسام اسمعیلی
مدیر مجتمع

انتهای پیام/

کد خبر 3921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =