کد خبر 3942
۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

برنامه‌ریزی برای تولید ۷۸۵ هزار تن محصول در فولاد شادگان

برنامه‌ریزی برای تولید ۷۸۵ هزار تن محصول در فولاد شادگان

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان از رکورد تولید آهن اسفنجی در این شرکت طی یکسال گذشته خبرداد.

به گزارش آهن‌نیوز به نقل از صدا و سیما، حسین کهزاد در خصوص عملکرد این شرکت در یکساله ۱۴۰۱ اظهار کرد: در ابتدای سال ۱۴۰۱ شرکت فولاد شادگان یک توقف اضطراری ۱۲ روزه داشت و بعد از آن محدودیت‌های گاز و برق اعمال شد که همه این موارد باعث کاهش تولید شد.

وی افزود: با تلاش و جدیت همکاران در شرکت صنعت فولاد شادگان توانستیم با تولید بیش از ۸۰۷ هزار تن آهن اسفنجی از رکورد سال گذشته (۱۴۰۰) عبور کنیم و عملکرد مطلوبی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان بخش انرژی (تامین برق، گاز) و مواد اولیه را از عمده مشکلات صنعت فولاد شادگان در سال گذشته عنوان کرد و گفت: محدودیت‌های برق و گاز سال گذشته گریبان‌گیر صنعت فولاد شد و محدودیت‌هایی را برای تولید ایجاد کرد و منجر به کاهش تولید شد و امسال امیدواریم با چنین محدودیت‌هایی مواجه نباشیم.

کهزاد عنوان کرد: البته در سال ۱۴۰۱ با هماهنگی که میان فولاد خوزستان، فولاد شادگان، شرکت توزیع نیروی برق و شرکت گاز انجام شد، نسبت به سال قبل توقفات کمتری ناشی از محدودیت انرژی داشتیم که همین امر باعث شد عملکرد مطلوبی در تولید داشته باشیم.

وی با اشاره به راهبرد و چشم‌انداز تولید امسال در شرکت صنعت فولاد شادگان گفت: برای سال ۱۴۰۲، با توجه به اینکه تعمیرات سالیانه به مدت ۲۵ روز را برنامه‌ریزی کرده‌ایم، تولید ۷۸۵ هزار تنی برنامه‌ریزی شده است و در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تعمیرات سالیانه برنامه‌ای برای رکوردشکنی در زمینه آهن اسفنجی نداریم، اما خبر خوش اینکه تمام تلاشمان را به کار می‌بندیم تا واحد فولادسازی شرکت را در سال جاری به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/

کد خبر 3942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =