کد خبر 3951
۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

نرخ طلا و ارز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲/ درجای دلار در کانال ۵۱ تومان

نرخ طلا و ارز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲/ درجای دلار در کانال ۵۱ تومان

قیمت دلار در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ با ۲,۴۱۰ (۰.۴۷%)% کاهش، ۵۱ هزار و ۶۴۰ تومان اعلام شده است. روز جاری برای دلار با ۸۰ ریال افزایش نسبت به روز گذشته و با رقم ۵۱ هزار و ۳۱۳ تومان آغاز شد و طی معاملات امروز، ۵۱ هزار و ۳۱۷ تومان، بیشترین مقدار و ۵۱ هزار و ۴۰ تومان نیز کمترین رقمی بود که برای قیمت دلار به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، قیمت دلار در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ با ۲,۴۱۰ (۰.۴۷%)% کاهش، ۵۱ هزار و ۶۴۰ تومان اعلام شده است. روز جاری برای دلار با ۸۰ ریال افزایش نسبت به روز گذشته و با رقم ۵۱ هزار و ۳۱۳ تومان آغاز شد و طی معاملات امروز، ۵۱ هزار و ۳۱۷ تومان، بیشترین مقدار و ۵۱ هزار و ۴۰ تومان نیز کمترین رقمی بود که برای قیمت دلار به ثبت رسید.

دلار در صرافی ملی در بازار امروز نسبت به روز قبل، با ۲۰ تومان افزایش، ۴۲,۵۴۰ تومان نرخ گذاری شد.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی نیز در روز جاری، نرخ اسکناس یورو نسبت به دیروز کاهش یافته و معادل ۴۶ هزار و ۲۴ تومان، و نرخ حواله یورو ۴۱ هزار و ۸۴۰ تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم با افزایش نسبت به دیروز ۱۱ هزار و ۴۸۱ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۴۳۸ تومان اعلام شده است.

در بازار طلا روز قبل هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف با رشد ۲/۹ درصدی به ۲ میلیون و ۵۸۷ هزار تومان رسیده بود، امروز دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ مصادف با ۱۸ آوریل ۲۰۲۳ با کاهش ۱/۴۸ درصدی به ۲ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

سکه امامی نیز  با کاهش ۰.۰۵ درصدی نسبت به روز قبل، به مبلغ ۳۱ میلیون و ۴۴۷ هزار تومان معامله شد. نیم سکه با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱۸,۸۰۰,۰۰۰ تومان معامله شد. ربع سکه با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان معامله شد. هر سکه گرمی در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۵۰۰۰ تومان افزایش، ۶,۸۰۵,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.

نرخ طلا و ارز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲/ درجای دلار در کانال ۵۱ تومان

انتهای خبر/ ف

کد خبر 3951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =