کد خبر 3964
۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

جهرمی رئیس بورس کالای ایران شد

جهرمی رئیس بورس کالای ایران شد

در پی استعفای حامد سلطانی نژاد پس از ۸ سال ریاست بر مسند بورس کالای ایران، امروز سید جواد جهرمی، که پیش از این قائم مقام بورس کالای ایران بود به مدیرعامل این شرکت برگزیده شد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، در پی خداحافظی حامد سلطانی‌نژاد از ریاست بورس کالای ایران، سید جواد جهرمی که پیش از این به عنوان قائم مقام بورس کالای ایران بود و همچنین سابقه معاونت عملیات و نظارت بورس کالای ایران و مدیریت نظارت بورس کالای ایران را داشته، به عنوان مدیرعامل این شرکت برگزیده شد.

جهرمی در طول دوره قائم مقامی خود در جهت ارتقای شفافیت بازارهای کالایی، حذف رانت ناشی از قیمت‌گذاری دستوری، پیگیری‌ها در جهت عرضه کل سیمان و زنجیره فولاد کشور، عرضه خودرو و توسعه بازارهای مالی تلاش‌های گسترده‌ای داشت و جسارت و روحیه تحول‌گرایی جهرمی باعث شد تا اعضای هیات مدیره او را به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب کنند.

جهرمی دارای دکتری معارف اسلامی و مدیریت مالی از دانشگاه امام صادق (ع) است.

حامد سلطانی نژاد در دوره مدیریت ۸ ساله خود در بورس کالای ایران، دستاوردهای متعددی را در جهت ارتقای جایگاه بورس کالا در اقتصاد ملی و توامان رشد شفافیت در بازارهای کالایی به ارمغان آورد که رشد بیش از ۵۰۰ درصدی حجم معاملات بورس کالا از ۲۳ میلیون تن در سال ۱۳۹۴ به ۱۱۷ میلیون تن در سال ۱۴۰۱ موید عملکرد درخشان سلطانی نژاد است.

انتهای خبر/ ف

کد خبر 3964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =