کد خبر 3979
۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

تجلیل از گل‌گهر برای انجام مسئولیت اجتماعی در حوزه میراث فرهنگی

تجلیل از گل‌گهر برای انجام مسئولیت اجتماعی در حوزه میراث فرهنگی

گل‌گهر علاوه بر سرمایه‌گذاری کلان در بخش گردشگری، در حوزه توجه به مرمت و احیای بناها و یادگارهای فرهنگی سیرجان نیز در سال‌های گذشته قدم‌های بزرگی برداشته است که از آن جمله می‌توان به مرمت عمارت صدر که به عنوان یکی از مهم‌ترین بناهای تاریخی سیرجان، به صورتی کاملا اصولی اشاره کرد.

به گزارش آهن‌نیوز؛ آیین بزرگداشت روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و جمعی از پیشکسوتان مرمت‌گری در این وزارتخانه برگزار و از کنشگران و فعالان عرصه میراث فرهنگی تجلیل شد.

در این مراسم در بخش اجرای مسئولیت اجتماعی در حوزه میراث فرهنگی از شرکت گل گهر تجلیل شد و مهندس حجت نجمی‌نیا مدیر مجتمع گل‌گهر به نمایندگی از این شرکت لوح سپاس این وزارتخانه را دریافت.

گفتنی است گل‌گهر علاوه بر سرمایه‌گذاری کلان در بخش گردشگری، در حوزه توجه به مرمت و احیای بناها و یادگارهای فرهنگی سیرجان نیز در سال‌های گذشته قدم‌های بزرگی برداشته است که از آن جمله می‌توان به مرمت عمارت صدر که به عنوان یکی از مهم‌ترین بناهای تاریخی سیرجان، به صورتی کاملا اصولی اشاره کرد که به همت شرکت گل‌گهر مرمت و در آستانه افتتاح است.

علاوه بر این کمک به ترویج پژوهش و اکتشاف در قلعه تاریخی سنگ، بهسازی مسجد جامع سیرجان و مرمت قلعه‌ درویش زیدآباد، از دیگر اقدامات تأثیرگذار گل‌گهر در این حوزه است که سبب شده تا از سوی وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، به عنوان الگوی برتر کشوری در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی، مورد تقدیر قرار بگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 3979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =