کد خبر 4030
۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

نرخ طلا و ارز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲/ طلا و سکه افزایشی شد

نرخ طلا و ارز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲/ طلا و سکه افزایشی شد

نرخ دلار در بازار امروز ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۲:۰۰ با ۱۴۲ تومان معادل ۰.۲۸ درصد کاهش، مبلغ ۵۱ هزار و ۶۰۲ تومان اعلام شد در حالی که بازار طلا و سکه افزایشی شده است.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، نرخ دلار در بازار امروز ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۲:۰۰ با ۱۴۲ تومانی معادل ۰.۲۸ درصد کاهش، مبلغ ۵۱ هزار و ۶۰۲ تومان اعلام شده است. روز جاری برای دلار با ۹۵ تومان افزایش نسبت به روز گذشته و با رقم ۵۱ هزار و ۸۴۱ تومان آغاز و طی معاملات روز نرخ ۵۱ هزار و ۸۶۰ تومان، بیشترین مقدار و ۵۱ هزار و ۴۸۰ تومان نیز کمترین رقمی بود که برای قیمت دلار به ثبت رسید.

بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار هم امروز با کاهش نسبت به روز کاری قبل، ۴۱ هزار و ۹۹۶ تومان و قیمت حواله دلار ۳۸ هزار و ۱۵۰ تومان اعلام شد.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو نیز با کاهش نسبت به روز قبل معادل ۴۶ هزار و۴۶ تومان، و نرخ حواله یورو ۴۱ هزار و ۸۶۰ تومان اعلام شده است. همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۵ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد.

به همین شکل در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم  ۱۱ هزار و ۴۲۷ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۳۸۸ تومان اعلام شده است.

در بازار طلا هم، امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار با افزایش ۲۳ هزار تومانی به قیمت ۲ میلیون و ۶۰۲ هزار تومان نرخ‌گذاری شد، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۱ میلیون و ۲۰۶ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

امروز سکه امامی در بازار با افزایش ۴۰۰ هزار تومانی قیمت به نرخ ۳۱ میلیون و ۷۹۱ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز به قیمت ۲۸ میلیون و ۵۰۱ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه امروز در بازار با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی نرخ، به قیمت ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نرخ گذاری شد، ربع سکه نیز با افزایش ۶۰ هزار تومانی به نرخ ۱۱ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی ۶ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان معامله شد. ‌

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) در بازار جهانی امروز با افزایش ۷۴ صدم درصدی حدود ۱۹۹۹ دلار بود.

نرخ طلا و ارز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲/ طلا و سکه افزایشی شد

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =