کد خبر 4040
۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

بازسازی کامل دستگاه باکتویل در شرکت فولاد خوزستان

بازسازی کامل دستگاه باکتویل در شرکت فولاد خوزستان

یکی از استراتژیک‌ترین دستگاه‌های فولاد خوزستان که تصور می‌شد به پایان عمر خود رسیده است، به طور کامل بازسازی شد و در اختیار کارکنان واحد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش آهن‌نیوز؛ دستگاه باکتویل یکی از دستگاه های مهم در زنجیره تولید فولاد است که وظیفه ارسال مواد خام به گندله سازی ها، ارسال انواع مواد انباشت شده به خط مخلوط سازی، ارسال گندله به واحدهای احیا در مواقعی که گندله سازی ها مشکل داشته یا تولید پایینی دارند را برعهده دارد.

محمود لندی، معاون بهره برداری شرکت فولاد خوزستان اظهار کرد: دستگاه باکتویل یک دستگاه با وزن 450 تن است که ظرفیت ارسال انواع مواد خام و گندله تا ظرفیت ارسال 1200 تن برساعت را دارد. وی افزود: این دستگاه مانند سایر دستگاه های فولاد خوزستان در ابتدای شروع به کار کارخانه توسط شرکت ایتالیایی تنوا ساخته و نصب شده است. با توجه به بالا رفتن ظرفیت کلی شرکت فولاد خوزستان این دستگاه تقریبا به صورت 24 ساعته در حال کار است. با توجه به اینکه این دستگاه روی ریل های مربوطه تردد می کند و سازه بوم بلت آن 40 متر است و بیشترین ارتفاع آن حدود 30 متر است، از نظر نگهداری بسیار دارای اهمیت است و لازم بود برای ادامه کار بازسازی اساسی شود.

انتهای پیام/ 

کد خبر 4040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =