کد خبر 4046
۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

نرخ طلا و ارز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲/ معامله دلار در کانال ۵۲ هزار تومان

نرخ طلا و ارز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲/ معامله دلار در کانال ۵۲ هزار تومان

قیمت دلار در بازار امروز هفتم اردیبهشت ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۲:۰۰ با ۱/۰۴ درصد افزایش، مبلغ ۵۲ هزار و ۵۵۰ هزار تومان اعلام شده است.  قیمت طلا و سکه نیز به روند صعودی دلار در بازار آزاد پیوست.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز دلار بعد از درجا زدن مدام در کانال ۵۱ هزار تومانی،‌ سد سیاست‌گذار را شکست و وارد کانال ۵۲ هزار تومان در بازار آزاد شد. 

قیمت دلار در بازار امروز هفتم اردیبهشت ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۲:۰۰ با ۱/۰۴ درصد افزایش، مبلغ ۵۲ هزار و ۵۵۰ هزار تومان اعلام شده است. روز جاری برای دلار با ۲۶۳ تومان افزایش نسبت به روز گذشته و با رقم ۵۲ هزار و ۴۶۴ تومان آغاز و طی معاملات روز، ۵۲ هزار و ۵۱۰ تومان بیشترین مقدار و ۵۲ هزار و ۲۴۴ تومان نیز کمترین رقمی بود که برای قیمت دلار به ثبت رسید.

قیمت انواع ارز نیز در معاملات امروز مرکز مبادله ایران اعلام شد و بر اساس آخرین نرخ ثبت شده برای هر دلار آمریکا به صورت اسکناس و حواله به ترتیب ۴۱ هزار و ۹۶۶ تومان و ۳۸ هزار و ۱۵۰ تومان است اعلام شد.

همچنین هر درهم اسکناس نیز ۱۱ هزار و ۴۲۷ تومان قیمت‌گذاری شد و هر درهم حواله به ۱۰ هزار و ۳۸۸ تومان رسید.

هر یورو نیز به صورت اسکناس ۴۶ هزار و ۳۷۲ تومان و حواله آن ۴۲ هزار و ۱۵۶ تومان قیمت‌گذاری شد.

روز گذشته قیمت طلا و سکه به روند صعودی دلار در بازار آزاد پیوست. بازار فلز زرد دیروز با افزایش قیمت آغاز به کار کرد و تا امروز نیز این افزایش ادامه داشته و هر گرم طلای ۱۸ عیار با رشد ۲ درصدی نسب به دیروز به قیمت ۲ میلیون ۶۵۳ هزار تومان اعلام شد.

انس جهانی طلا هم بار دیگر وارد محدوده ۲۰۰۰ دلاری شد. هر مثقال طلا ۱۸ عیار، امروز به ۱۱ میلیون و ۵۳۲ هزار تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۱/۱۸ درصدی داشته است.

امروز سکه امامی مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. سکه امامی که روز قبل تا ۳۱ میلیون و ۹۰۱ هزار تومان رسیده بود، امروز با رشد ۱/۰۷ درصدی به ۳۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

نرخ طلا و ارز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲/ معامله دلار در کانال ۵۲ هزار تومان

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =