کد خبر 4077
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲

مدیرعامل شرکت گهرزمین استعفا داد / فشارهای سیاسی برای انتصاب مدیر جدید

مدیرعامل شرکت گهرزمین استعفا داد / فشارهای سیاسی برای انتصاب مدیر جدید

نقش دولت در انتخاب مدیران شرکت گهرزمین غیرقابل انکار است و انتصاب مدیران این مجموعه همواره با شائبه‌هایی همراه بوده و گاهی دستان پشت پرده و فشارهای سیاسی از سوی رجال و حتی نمایندگان مجلس در تغییر مدیران شرکت قابل مشاهده است. 

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز؛ روز گذشته و در جلسه هیات مدیره شرکت گهرزمین "محمد فلاح" مدیرعامل این شرکت از سمت خودش استعفا داد. 

محمد فلاح در تاریخ ۲۷ آبان ۹۹ به‌عنوان مدیرعامل گهرزمین انتخاب شد. فلاح در سابقه کاری خود معاونت ناجای کشور و دبیرکلی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور را دارد. او در دولت روحانی به جهت ارتباط با وزیر وقت صمت به گهرزمین می‌آید و عضویت در هیئت مدیره گل‌گهر و گهرزمین را در پرونده خود ثبت می‌کند. 

دوران تصدی فلاح، خیلی کم‌حاشیه نبوده به طوریکه کرمان‌نو به نقل از یک منبع آگاه نوشت: درج نام محمد فلاح در گزارش تحقیق و تفحص مجلس با ذکر این نکته است که وی توسط رزم‌حسینی وزیر سابق صمت به عظیمیان مدیرعامل وقت مبارکه معرفی شده بود تا نماینده سهام مبارکه در هیات مدیره گل گهر باشد، شاید همین معرفی دلیل اصلی طرح دوباره نام گهرزمین در میان افکار عمومی استان کرمان شده باشد.

شرکت گهرزمین سیرجان یکی از بزرگترین شرکت‌هایی است که در زمینه بهره‌برداری از معادن سنگ‌آهن در کشور فعالیت می‌کند که به دلیل خصولتی بودنش، نقش دولت در انتخاب مدیران آن غیرقابل انکار است و انتصاب مدیران این مجموعه همواره با شائبه‌هایی همراه بوده و گاهی دستان پشت پرده و فشارهای سیاسی از سوی رجال و حتی نمایندگان مجلس در تغییر مدیران شرکت قابل مشاهده است. 

به گزارش آهن‌نیوز؛ شنیده‌ها حاکی است که سکان مجموعه گهر زمین به یکی از مدیران گل‌گهر سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 4077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =