کد خبر 4086
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

مدافع جوان فولاد خوزستان به دنبال مهاجرت

مدافع جوان فولاد خوزستان به دنبال مهاجرت

علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فولاد خوزستان اعلام کرد امین حزباوی مدافع جوان و آینده دار این تیم، از قطری ها بابت دریافت تابعیت این کشور پیشنهاد دریافت کرده تا به جای تیم ملی بزرگسالان ایران، برای قطری ها بازی کند. هرچند هنوز مشخص نیست چه آینده ای در انتظار حزباوی خواهد بود اما از این دست ورزشکاران مستعد کم نیستند که توسط خارجی ها وسوسه می شوند و با ادامه شرایط فوق، تاب آوردن برابر پیشنهادهای چرب و نرم آن ور آبی ها اصلا کار راحتی نخواهد بود.

به گزارش آهن‌نیوز به نقل از ایسنا؛ مهاجرت ورزشکاران ایرانی به کشورهای دیگر در سال های اخیر افزایش قابل توجه و نگران کننده ای داشته و در اغلب رشته ها ورزشکارانی بوده اند که به دلایل مختلف، قید حضور در وطن را زده تا زیر پرچم کشور دیگری به اهداف قهرمانی خود برسند.

در آخرین مورد، روز گذشته «ایسنا» نوشت که عرفان ناظمی، ملی پوش سابق تکواندوی ایران در روزهای گذشته به کانادا مهاجرت کرد و شنیده می شود قصد دارد دوران قهرمانی خود را در این کشور دنبال کند. عرفان ناظمی 24 ساله سابقه حضور در تیم های ملی نوجوانان و بزرگسالان کشورمان را در کارنامه دارد و در المپیک 2020 توکیو همراه با تیم میکس کشورمان با شکست مقابل چین به مدال نقره این رقابت ها که برای نخستین بار و به صورت آزمایشی برگزار شد، دست یافت. این خبر درحالی مطرح شد که جمعه شب علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فولاد خوزستان اعلام کرد امین حزباوی مدافع جوان و آینده دار این تیم، از قطری ها بابت دریافت تابعیت این کشور پیشنهاد دریافت کرده تا به جای تیم ملی بزرگسالان ایران، برای قطری ها بازی کند. هرچند هنوز مشخص نیست چه آینده ای در انتظار حزباوی خواهد بود اما از این دست ورزشکاران مستعد کم نیستند که توسط خارجی ها وسوسه می شوند و با ادامه شرایط فوق، تاب آوردن برابر پیشنهادهای چرب و نرم آن ور آبی ها اصلا کار راحتی نخواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 4086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =