کد خبر 4087
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

نرخ طلا و ارز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲/ دلار و طلا کاهشی و سکه افزایشی شد

نرخ طلا و ارز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲/ دلار و طلا کاهشی و سکه افزایشی شد

قیمت دلار در بازار امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۲:۰۰ با ۲۹۶ هزار تومان معادل ۵۵ صدم درصد کاهش، نرخ ۵۴ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام شده است. بازار طلا امروز کاهشی بود، با این حال افزایش قیمت سکه‌های طلا نسبت به ظهر دیروز چشمگیر بوده است.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، قیمت دلار در بازار امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۲:۰۰ با ۲۹۶ هزار تومان معادل ۵۵ صدم درصد کاهش، نرخ ۵۴ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام شده است. روز جاری برای دلار با ۲۸۵ تومان کاهش نسبت به روز گذشته و با رقم ۵۳ هزار و ۸۹۰ تومان آغاز و طی معاملات روز، نرخ ۵۴ هزار و ۹۱۰ تومان بیشترین مقدار ۵۳ هزار و ۱۰۰ تومان نیز کمترین رقمی بود که برای قیمت دلار به ثبت رسید.

نرخ اسکناس و حواله دلار و درهم در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلای ایران همچنان تغییری نداشت و ثابت ماند اما نرخ یورو افزایشی شد، به طوری که بر اساس آخرین نرخ ثبت شده برای هر دلار آمریکا به صورت اسکناس و حواله به ترتیب ۴۱ هزار و ۹۶۶ تومان و ۳۸ هزار و ۱۵۰ تومان است اعلام شد.

همچنین هر درهم اسکناس نیز ۱۱ هزار و ۴۲۷ تومان قیمت‌گذاری شد و هر درهم حواله به ۱۰ هزار و ۳۸۸ تومان رسید.

هر یورو نیز به صورت اسکناس ۴۶ هزار و ۶۱۴ تومان و حواله آن ۴۲ هزار و ۳۷۶ تومان قیمت‌گذاری شد.

بازار طلا امروز کاهشی بود، طوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است و هر گرم که روز قبل تا ۲ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده بود، اما امروز با کاهش ۰.۲۸ درصدی به ۲ میلیون و ۷۰۱ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

 با این حال افزایش قیمت سکه‌های طلا نسبت به ظهر دیروز چشمگیر بوده است. قیمت سکه امامی یک میلیون و ۴۰ هزار تومان ارتقا پیدا کرد و به ۳۳ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان رسید.

سکه تمام‌بهار آزادی را ۸۴۵ هزار تومان بیشتر از دیروز یعنی ۳۰ میلیون و ۳۰۱ هزار تومان فروختند. قیمت نیم‌سکه با رشد ۲۱۰ هزار تومانی به ۱۹ میلیون و ۵۲۸ هزار تومان رسید. ربع‌سکه ۱۲ میلیون و ۵۱۴ هزار تومان به‌فروش رسید که این عدد ۲۰۰ هزار تومان بیشتر از دیروز است. سکه یک گرمی هم هفت میلیون و ۳۲۵ هزار تومان قیمت خورد تا خرید آن، ۲۸۵ هزار تومان بیشتر از دیروز تمام شود.

نرخ طلا و ارز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲/ دلار و طلا کاهشی و سکه افزایشی شد

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =