کد خبر 4095
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳
کاهش قیمت ۱۱ درصدی شمش بلوم

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران، امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ قرار است ۴۱۸ هزار و ۳۹۰ تن محصول فولادی شامل تختال C، شمش بلوم، ورق سرد B، گندله سنگ آهن و آهن اسفنجی بریکت عرضه شود. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران، امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ قرار است ۴۱۸ هزار و ۳۹۰ تن محصول فولادی شامل تختال C، شمش بلوم، ورق سرد B، گندله سنگ آهن و آهن اسفنجی بریکت عرضه شود. 

محصول شمش بلوم عرضه شده در بازار امروز نسبت به هفته گذشته افزایش حجم عرضه بیش از دو برابری و کاهش قیمت ۱۱ درصدی داشته و به نرخ پایه ۱۹۷ هزار و ۵۱۶ هزار ریال به ازای هر کیلو بدون ارزش افزوده اعلام شده که پایین‌ترین نرخ ۱۸۰ هزار ریال و بالاترین مبلغ به قیمت ۲۰۰ هزار و ۷۲۰ ریال به فروش می‌رسد.

محصول تختال C عرضه شده امروز توسط فولاد خوزستان و هرمزگان به نرخ پایه مشابه برای هر دو شرکت به مبلغ ۱۹۱ هزار ریال تعیین شده و ۴/۳ درصد افزایش قیمتی و ۵ برابر افزایش حجم عرضه نسبت به هفته قبل داشته است. نوع تسویه این محصولات نیز به صورت ۵۰ درصد نقد و ۵۰ درصد اعتباری تعیین شده است.

آهن اسفنجی بریکت عرضه شده توسط صبا فولاد خلیج فارس نیز نسب به هفته قبل ۳/۶ درصد افزایش قیمت و ۲۵ درصد کاهش حجم عرضه داشته و نوع تسویه آن نقدی بوده و برای ۵ روز دیگر نحویل داده خواهد شد.

در تصویر زیر جزئیات عرضه محصولات را به همراه نوسان عرضه و قیمت آن نسبت به هفته قبل مشاهده می‌کنید.

کاهش قیمت 11 درصدی شمش بلوم

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =