کد خبر 4104
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا

معامله ۹۸ درصد شمش بلوم در بورس کالا

معامله ۹۸ درصد شمش بلوم در بورس کالا

در انتهای معاملات امروز محصولات فولادی در بورس کالا، با حذف ۸۵ هزار تن گندله سنگ آهن و ۳ هزار تن شمش بلوم، ۳۳۰ هزار و ۳۹۰ تن محصول معامله شده و با تقاضای ۴۱۶ هزار و ۶۹۰ تنی مواجه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران، امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ قرار بود ۴۱۸ هزار و ۳۹۰ تن محصول فولادی شامل تختال C، شمش بلوم، ورق سرد B، گندله سنگ آهن و آهن اسفنجی بریکت عرضه شود که در انتهای معاملات امروز با حذف گندله سنگ آهن و سه شرکت عرضه‌کننده شمش بلوم ۳۳۰ هزار و ۳۹۰ تن محصول عرضه شده و با تقاضای۴۱۶ هزار و ۶۹۰ تنی مواجه شد.

محصول شمش بلوم عرضه شده در بازار امروز نسبت به هفته گذشته کاهش قیمت ۱۱ درصدی داشته و به نرخ پایه ۱۹۷ هزار و ۲۸۷ هزار ریال به ازای هر کیلو بدون ارزش افزوده معامله شد که پایین‌ترین نرخ ۱۹۴ هزار و ۵۰ ریال و بالاترین مبلغ به قیمت ۲۰۰ هزار و ۷۲۰ ریال به فروش رسید.

محصول تختال C عرضه شده امروز توسط فولاد خوزستان و هرمزگان به نرخ پایه مشابه برای هر دو شرکت به مبلغ ۱۹۱ هزار ریال تعیین شد که ۴/۳ درصد افزایش قیمت نسبت به فته گذشته به طور کامل فروش رفت. نوع تسویه این محصولات نیز به صورت ۵۰ درصد نقد و ۵۰ درصد اعتباری تعیین شده است.

آهن اسفنجی بریکت عرضه شده توسط صبا فولاد خلیج فارس نیز نسب به هفته قبل با ۳/۶ درصد افزایش قیمت به مبلغ ۱۳۸ هزار و ۴۱۷ ریال فروخته شد. نوع تسویه آن نقدی بوده و برای ۵ روز دیگر نحویل داده خواهد شد.

در تصویر زیر جزئیات عرضه محصولات را به همراه نوسان عرضه و قیمت آن نسبت به هفته قبل مشاهده می‌کنید.

معامله ۹۸ درصد شمش بلوم در بورس کالا

معامله ۹۸ درصد شمش بلوم در بورس کالا

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =