کد خبر 4117
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

آغاز اجرای طرح ورق فولادسازی در منطقه ویژه خلیج فارس

آغاز اجرای طرح ورق فولادسازی در منطقه ویژه خلیج فارس

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در مراسم آغاز اجرای طرح ورق فولادسازی مجتمع پایسته فولاد مالک اشتر، گفت: این طرح ها اشتغال زایی 2791 نفری را در پی خواهند داشت.

به گزارش آهن‌نیوز؛ عملیات اجرایی طرح ورق فولادسازی در سایت توسعه منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس آغاز شد.

کامران داستانی، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در مراسم آغاز اجرای طرح ورق فولادسازی مجتمع پایسته فولاد مالک اشتر که در سایت توسعه منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس با حضور مقامات ارشد استانی برگزار شد، گفت: در ماه های اخیر شاهد سرعت گرفتن فرآیند کار و تلاش در سایت توسعه منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس بوده‌ایم و در شرایط فعلی 12 شرکت با درصد پیشرفت‌های متفاوت در حال اجرای طرح‌ها هستند.

وی از تعریف شدن بیش از هزار میلیارد تومان طرح در این منطقه صنعتی خبرداد و گفت: این حجم از عملیات به پشتوانه حمایت‌های استانداری هرمزگان و مدیران سازمان ایمیدرو سرعت گرفته است و به زودی شاهد تحولات چشمگیری خواهیم بود.

داستانی در ادامه مجموع سرمایه گذاری محقق شده در سایت توسعه منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس را 5/ 951 میلیون دلار اعلام کرد و افزود: این طرح ها اشتغال زایی 2791 نفری را در پی خواهند داشت. وی خاطرنشان کرد: طرح تولید ورق فولاد مجتمع پایسته فولاد مالک اشتر نیز با ظرفیت تولید 3/ 1 میلیون تن ورق فولادی و اشتغال زایی 255 نفر در مساحتی به وسعت 100 هکتار و با سرمایه گذاری 145 میلیون دلار فعالیت اجرایی خود را در سایت توسعه آغاز کرده است و امیدواریم این طرح بتواند در تکمیل زنجیره فولادی و تحقق چشم انداز منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس نقش پررنگی را ایفا کند.

انتهای پیام/

کد خبر 4117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =