کد خبر 4123
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از بازار آهن

قیمت میلگرد به ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان در بازار رسید

قیمت میلگرد به ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان در بازار رسید

امروز بازار شروع خود را با نرخ‌های افزایشی میلگرد از طرف اکثر شرکت‌ها داشت طوریکه میلگرد ذوب‌آهن اصفهان ۲۰۰ الی ۴۰۰ تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ اعلامی روز گذشته داشت.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، علاوه بر افزایش قیمت ۴ تا ۵ تومانی نرخ دلار از هفته گذشته، نوسانات افزایشی بازارهای مالی مانند طلا و سکه را نیز می‌توان در افزایش قیمت مقاطع فولادی در روز گذشته دخیل دانست؛ به همه این عوامل می‌توان استیضاح و برکناری وزیر سمت را نیز اضافه کرد؛ چراکه به نظر می‌رسد فعالان بازار فولاد فارغ از هر نوع نظارتی افزایش قیمت مقاطع فولادی را تسریع کردند.

به نظر می‌رسد فولادسازان بیش از آنکه اکنون به فکر صادرات باشند به دنبال بازار داخلی هستند، اما نهضت ملی مسکن هنوز وارد فاز اجرایی نشده است. تصمیمات دولت حکایت از آن دارد که با منازل مسکونی موجود، از طریق مالیات بر خانه‌های خالی و مواردی از این قبیل قیمت مسکن اداره شود.

روز گذشته شاهد ازسرگیری نوسانات افزایشی در بازار آهن‌آلات بودیم، اما در این بین برخی از کارخانه‌ها تغییری در قیمت‌ها اعمال نکردند و اصلاح جزئی نیز در شماری از بنگاه‌ها مشهود بود، طوریکه نرخ اکثر کارخانه‌های میلگرد نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته ۱۰۰ الی ۱۰۰۰ تومان افزایش و نرخ ذوب آهن اصفهان در کارخانه و بنگاه نیز ۷۰۰ الی ۹۰۰ تومان افزایش یافت.
امروز نیز بازار شروع خود را با نرخ‌های افزایشی میلگرد از طرف اکثر شرکت‌ها داشت طوریکه میلگرد ذوب‌آهن اصفهان ۲۰۰ الی ۴۰۰ تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ اعلامی روز گذشته داشته و به نرخ‌های زیر اعلام شد.
میلگرد سایز ۱۲        ⬅️           تماس بگیرید
میلگرد سایز ۱۴        ⬅️           ۲۸۷۰۰   تومان
میلگرد سایز ۱۶        ⬅️           ۲۸۸۰۰   تومان
میلگرد سایز ۱۸        ⬅️           ۲۸۴۰۰   تومان
میلگرد سایز ۲۰        ⬅️           ۲۸۴۰۰   تومان   
میلگرد سایز ۲۵        ⬅️           ۲۸۳۰۰   تومان
میلگرد سایز ۲۸        ⬅️           ۲۸۳۰۰   تومان      
   انتهای خبر/ ف

کد خبر 4123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =