کد خبر 4139
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

مدیرعامل فولاد کاوه: ۵۰۰ واحد مسکونی سیل‌زده در رودان بازسازی شد

مدیرعامل فولاد کاوه: ۵۰۰ واحد مسکونی سیل‌زده در رودان بازسازی شد

مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش گفت: ما در هرمزگان  عرصه خدمت به محرومین، ۵۰۰ خانه در شهرستان رودان که به علت بارندگی و سیل سقف آنها تخریب شده را ترمیم و بازسازی کردیم.

سید عباس حسینی مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش،  در جلسه گرامیداشت هفته کار و کارگر گفت: در ابتدای سال جاری بنا بر شعار سال بر ما تکلیف شد که در این زمینه قدم برداریم که در زمینه تولید دستاورد بزرگی را به انقلاب هدیه کنیم که با تلاش و مجاهدت فراوان حاصل شد.

وی اظهار کرد: تولید ما در فروردین‌ماه سال قبل ۱۵۱هزار تن بود که امسال در مدت مشابه گامی بزرگ برداشته شد و با بیش از ۳۰هزار تن نسبت به سال قبل جهش در تولید را تجربه کردیم .

 مدیر عامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش گفت : ۱۸۱ هزار و ۱۷۲ تن تولید را امسال ثبت کرده‌ایم و این یعنی ۳۱هزار تن نسبت به سال قبل بیشتر تولید کردیم و از طرف دیگر نسبت به رکورد کل تولید  از ابتدای راه اندازی شرکت  به بیش از ۲۳هزار تن بالاتر رفتیم که کار بسی بزرگ است و با خواست و اراده خداوند و تلاش مجموعه این مهم اتفاق افتاد.

سید عباس حسینی ابراز داشت : این مجموعه متعلق به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است و افتخار ما این است که در مجموعه تلاش می کنیم که سود آن برای محرومین اتفاقات خوبی رقم می خورد و رئیس این مجموعه نیز در مسیر خدمت به محرومین پیش قدم است .

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر رشد تولید، بنیاد علوی در سراسر کشور کارهای بزرگی را انجام می دهد و ما در هرمزگان  عرصه خدمت به محرومین در امسال ۵۰۰ خانه در شهرستان رودان که به علت بارندگی و سیل سقف آنها تخریب شده را ترمیم و بازسازی کردیم .

 مدیر عامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش افزود : همچنین یک مدرسه در شهرستان سیریک تا پایان شهریور به بهره‌برداری خواهد رسید و  تجهیز اتاق عمل دو بیمارستان در شهرستان رودان اتفاقاتی خوبی  است که مردم استان این تلاش ها را حس کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 4139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =