کد خبر 4144
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد خبرداد:

افزایش سودآوری شرکت‌ها به نفع بازنشستگان

افزایش سودآوری شرکت‌ها به نفع بازنشستگان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با بیان اینکه برای افزایش سودآوری شرکت‌های تابعه عزم جدی شکل گرفته است، گفت: به بازنشستگان صندوق فولاد اطمینان خاطر می‌دهیم هیئت مدیره و مدیران صندوق فولاد برای افزایش رضایتمندی جامعه هدف و ارتقای سطح خدمت رسانی و رفاه آنها از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

به گزارش آهن‌نیوز به نقل از ایمنا؛ سید حجت کاظمی اظهار کرد: در این راستا و به منظور تحقق شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید برنامه‌ریزی گسترده‌ای با هدف تکمیل طرح‌های توسعه‌ای شرکت‌های تابعه و افزایش سودآوری شرکت‌ها انجام خواهد گرفت و تکالیف هر کدام از شرکت‌ها جهت نیل به این هدف در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه ما به مشورت و همدلی با کانون‌های بازنشستگی و نخبگان بازنشسته اعتقاد راسخ داریم و این موضوع نه یک شعار بلکه باور ما است، گفت: فضای تفاهم و همدلی با بازنشستگان در دوره جدید مدیریتی صندوق شکل گرفته و بی‌سابقه است به گونه‌ای که در چند ماه گذشته دو کارگروه درمان و همسان‌سازی متشکل از مدیران صندوق و نمایندگان بازنشستگان تشکیل و به نتایج خوبی در کار منجر خواهد شد ضمن اینکه در صندوق جلسات مشترک نمایندگان کانون‌ها و مدیران عامل شرکت‌های تابعه را تشکیل دادیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد تاکید کرد: معتقدیم این حق بازنشستگان است تا از برنامه‌ها و راهبرد صندوق و شرکت‌های تابعه برای سودآوری آگاهی داشته باشند تا سهم منابع داخلی صندوق در تأمین حقوق بازنشستگان افزایش یابد.

وی با اشاره به همکاری دولت در پرداخت حقوق بازنشستگان خاطرنشان کرد: ما هم وظیفه داریم تا با مدیریت بهینه دارایی‌ها و افزایش سودآوری شرکت‌ها و همچنین شفاف‌سازی و فساد ستیزی در جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به بازنشستگان تلاش کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 4144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =