کد خبر 4157
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵

سرمربی ذوب‌آهن: امسال بیشترین بدشانسی را به عمرم دیدم!

سرمربی ذوب‌آهن: امسال بیشترین بدشانسی را به عمرم دیدم!

مهدی تارتار می‌گوید مصدومان پرتعداد ذوب آهن باعث شده‌اند که او در طول این فصل شرایط روحی خوبی نداشته باشد.

به گزارش آهن‌نیوز؛ تیم فوتبال ذوب آهن ساعتی دیگر در استادیوم فولادشهر میزبان فولاد خوزستان خواهد بود. مهدی تارتار امروز در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و گفت: به تیم فولاد خوزستان و در راس آنها آقای منصوریان که از دوستان دوران جوانی‌ من است که با هم هم‌بازی بودیم و در سطح آموزشگاهی بازی می‌کردیم، خوش‌آمد می‌گویم.

او سپس در خصوص دیدار امروز عنوان کرد: بازی سختی است. تیم فولاد شرایط خیلی خوبی را طی می‌کند و با تغییراتی که داشتند، شوک مثبتی به این تیم وارد شده و سعی می‌کنند با فوتبال مالکانه، بازی را در اختیار داشته باشند و در ضربات ایستگاهی برنامه دارند. ما هم در طول هفته روی نقاط قوت و ضعف تیم فولاد کار کردیم و می‌توانیم هوشمندانه از ضعف آن تیم استفاده کنیم و نقاط قوت آنها را پوشش بدهیم. انشاالله فردا کم اشتباه باشیم و بتوانیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

سرمربی ذوب آهن در واکنش به اینکه حضور دو تیم در میانه جدول باعث می‌شود تا بازیکنان بی‌انگیزه ظاهر شوند، گفت: من در طول هفته با بازیکنان صحبت کردم. ما در دو سه هفته گذشته این شرایط را داشتیم و سعی می‌کنیم از بازیکنانی که انگیزه بالاتری دارند، استفاده کنیم. ما به خاطر نام بزرگ ذوب آهن و اعتبار خودمان باید تا روز آخر خوب عمل کنیم و امتیازات را به دست بیاوریم تا فصل را با خاطره خوبی به پایان برسانیم. این مهم است که ما با شرایطی بهتر از این به تعطیلات برویم.

تارتار در خصوص حضور در بین گزینه‌های هدایت تیم ملی امید گفت: اجازه بدهید درباره این مسئله صحبت نکنم و تمرکزمان روی بازی فردا باشد. انشاالله بعد از بازی اگر لازم شد صحبت می‌کنیم.

وی درباره غایبان ذوب آهن برای دیدار با فولاد توضیح داد: محروم نداریم اما کماکان غیبت مصدومان ما را اذیت می‌کند. حبیب فرعباسی این اواخر مصدوم شد و همچنین سجاد آشوری، فرامرزی، صادق صادقی هم مصدوم هستند. از اول فصل هم سعید باقرپسند و مسعود ابراهیم‌زاده مصدوم شدند. امسال بدترین سال مربیگری من از نظر مصدومیت بود و این آسیب‌دیدگی‌ها در تیم‌هایی که من بودم، سابقه نداشت. واقعا هم از نظر تیمی لطمه دیدیم و هم خودم از نظر روحی ضربه خوردم. دوست داشتم بچه‌هایمان بیشتر کمک می‌کردند تا تیم شرایط بهتری را تجربه کند.

تارتار در پایان گفت: امیدوارم فردا هواداران به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند تا با روحیه‌ای مضاعف به مصاف حریف برویم.

انتهای پیام/

کد خبر 4157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =