کد خبر 4164
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

انتخاب فولاد هرمزگان به عنوان کارفرمای پیشرو در ورزش کارگری

انتخاب فولاد هرمزگان به عنوان کارفرمای پیشرو در ورزش کارگری

در این جشنواره به دلیل عملکرد قابل تحسین شرکت فولاد هرمزگان در زمینه حمایت از ورزش کارگری، عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت لوح سپاس و تندیس کارفرمای برتر و کمیته برتر حفاظت فنی و بهداشت کار استان را از مهدی دوستی استاندار هرمزگان دریافت کرد.

به گزارش آهن‌نیوز؛ در سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار نخبه و واحد نمونه استان هرمزگان، از شرکت فولاد هرمزگان به عنوان کارفرمای پیشرو در ورزش کارگری و کمیته برتر حفاظت فنی و بهداشت کار استان تجلیل شد و مدیرعامل شرکت تندیس ولوح سپاس دریافت کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، به مناسبت هفته کار و کارگر، سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار نخبه و واحد نمونه استان هرمزگان با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، مجتبی معین وزیری مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان و جمعی از مسوولان استانی و کشور در بندرعباس برگزار شد.

در این جشنواره به دلیل عملکرد قابل تحسین شرکت فولاد هرمزگان در زمینه حمایت از ورزش کارگری، عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت لوح سپاس و تندیس کارفرمای برتر و کمیته برتر حفاظت فنی و بهداشت کار استان را از مهدی دوستی استاندار هرمزگان دریافت کرد. جشنواره امتنان در راستای شکوفایی جامعه کارگری و افزایش بهره وری، نیروی خلاق و نوآور، هر سال در هفته کار و کارگر با هدف تجلیل و قدردانی از نخبگان جامعه هدف، به منظور شناسایی و الگوسازی کارگران نمونه و تبیین ابعاد فرهنگی حوزه کارگری، همچنین کارفرمایان منتخب در حوزه های مختلف همچون فرهنگی، ورزشی، ایمنی و... برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر 4164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =