کد خبر 4172
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

نرخ طلا و ارز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲/ دلار از کانال ۵۴ تومان برگشت

نرخ طلا و ارز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲/ دلار از کانال ۵۴ تومان برگشت

قیمت دلار در بازار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۲:۰۰ با ۲۹۵ تومان (۰.۵۵ درصد) کاهش، با نرخ ۵۳ هزار و ۳۸۹ تومان در حال معامله است. . هر گرم طلا ۱۸ عیار با رشد ۰.۳۶ درصدی به ۲ میلیون و ۷۴۰ هزار و ۱۰۰ تومان رسید.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، قیمت دلار در آخرین روز کاری هفته قبل در همان کانال ۵۳ هزار تومانی نوسان داشت. اسکناس آمریکایی در هفته دوم اردیبهشت در هر دو روند کاهشی و افزایشی نوسان داشت. انتظارات تورمی از یک سو و سیگنال‌های سیاسی از سوی دیگر توانست دلار را با خود همراه کند.

قیمت دلار در بازار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۲:۰۰ با ۲۹۵ تومان (۰.۵۵ درصد) کاهش، با نرخ ۵۳ هزار و ۳۸۹ تومان در حال معامله است. روز جاری برای دلار با۲۷۸ تومان کاهش نسبت به روز گذشته و با رقم ۵۴ هزار و ۱۵۰ تومان آغاز شد و طی معاملات روز، ۵۴ هزار و ۲۰۰ تومان بیشترین مقدار و ۵۳ هزار و ۳۳۰ نیز کمترین رقمی بود که برای قیمت دلار به ثبت رسید.

گفتنی است روند قیمت مرکز مبادله بر خلاف کاهش قیمت در بازار آزاد، افزایشی بود. به نظر می‌رسد سیاست‌گذار قصد دارد با این اقدام به هدف خود که نزدیک کردن قیمت در بازار آزاد و مرکز مبادله است دست یابد.

براساس آخرین بروزرسانی‌ها در معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز ۴۲ هزار و ۳۰۶ تومان و قیمت حواله دلار ۳۸ هزار و ۴۶۰ تومان اعلام شد.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو نیز معادل ۴۶ هزار و ۶۴۰ تومان، و نرخ حواله یورو ۴۲ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم ۱۱ هزار و ۵۱۹ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۴۷۲ تومان اعلام شده است.

۲ روز پیش هر گرم طلا ۱۸ عیار مانند ۳ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. هر گرم طلا ۱۸ عیار که ۳ روز پیش تا ۲ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان رسیده بود، امروز با رشد ۰.۳۶ درصدی به ۲ میلیون و ۷۴۰ هزار و ۱۰۰ تومان رسید.

قیمت سکه امامی به ۳۳ میلیون و ۷۰۱ هزار تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۵۷ درصدی داشته است.

نیم سکه نیز امروز به ۱۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۱.۰۵ درصدی داشته است.

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =