کد خبر 4191
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا گزارش می‌دهد:

مچ کامل محصولات فولادی امروز در رینگ صنعتی

مچ کامل محصولات فولادی امروز در رینگ صنعتی

معاملات ۲۲ هزار تن محصولات فولادی عرضه شده در بورس کالای امروز بطور ۱۰۰ درصد با حجم تقاضای ۲۳ هزار و ۷۲۵ تن خرید و فروش شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ قرار بود ۲۲ هزار و ۶۵۰ تن محصول فولادی شامل میلگرد کلاف و آهن اسفنجی بریکت عرضه شود که در انتهای معاملات امروز این مقدار عرضه بطور ۱۰۰ درصد با حجم تقاضای ۲۳ هزار و ۷۲۵ تن خرید و فروش شد.

یکی از دو محصول عرضه شده امروز، میلگرد کلاف ۵/۵ و ۶/۵ به حجم ۶۵۰ تن توسط ذوب آهن اصفهان برای تاریخ تحویل ۲۴ اردیبهشت سال جاری با نوع تسویه  ۵۰ درصد نقد و ۵۰ درصد اعتباری بود.

نرخ پایه معامله شده برای این محصول در بازار امروز ۲۴ هزار و ۱۰۰ تومان به ازای هر کیلو شد که نسبت به عرضه این محصول در روز گذشته ۵ درصد کاهش قیمت دارد.

البته نرخ میانگین موزون معامله شده برای میلکرد کلاف سایز ۶/۵ با حدود ۲ درصد افزایش نسبت به نرخ پایه به قیمت ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شده و برای سایز ۵/۵، نرخ میانگین موزون ۱/۵ درصد تغییر نرخ داشته و به مبلغ ۲۴ هزار و ۴۶۳ تومان فروش رفت. برای این محصولات امروز تقاضای هزار ۷۲۵ تنی در بازار موجود بود.

همچنین محصول دیگر موجود در اطلاعیه عرضه امروز ۲۲ هزار تن آهن اسفنجی بریکت بود که توسط صبا فولاد خلیج فارس با نوع تسویه نقدی برای تاریخ تحویل ۲۳ اردیبهشت عرضه شد و با حجم تقاضای ۲۲ هزار تنی به فروش کامل رفت.

نرخ پایه برای این محصول ۱۳ هزار و ۲۱۰ تومان به ازای هر کیلو بدون احتساب مالیات بود که نسبت به قیمت عرضه هفته قبل ۴/۵ درصد کاهش داشته است. 

تصویر زیر جزئیات معاملات امروز را نشان می‌دهد.

مچ کامل محصولات فولادی امروز در بورس رینگ صنعتی

کد خبر 4191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =