کد خبر 4260
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

منصوریان: از عملکرد شاگردانم راضی هستم

منصوریان: از عملکرد شاگردانم راضی هستم

2 سال گذشته تیم هوادار تهران را می‌بینید؛ تیمی که اسمش هوادار است، اما هیچ هواداری ندارد و توانست 2 فصل پشت سرهم در لیگ برتر دوام بیاورد.

به گزارش آهن‌نیوز به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر هوادار که با تساوی به پایان رسید، گفت: 2 سال گذشته تیم هوادار تهران را می‌بینید؛ تیمی که اسمش هوادار است، اما هیچ هواداری ندارد و توانست 2 فصل پشت سرهم در لیگ برتر دوام بیاورد. از 4 هفته مانده به پایان فصل جایگاه خود را در لیگ تثبیت کرد و تیم قابل احترامی هم هست. به شاگردانم گفتم تمام بازیکنانی که در سطح بالایی بازی می‌کردند امروز در کنار بازیکنان جوان در این تیم جمع شده‌اند. از بازی آنها لذت می‌برم و می‌دانستم که نه در کار دفاعی و نه کار عجیب و غریب می‌کنند.

وی افزود: در نیمه دوم باید بر بازی مسلط می‌شدیم. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم در نیمه دوم بازی بسیار خوبی را انجام دادند، خلق موقعیت کردیم و از عملکرد شاگردانم کاملا راضی هستم. بالاخره یک روز وجود دارد که توپ گل نمی‌شود. در بازی هم 2 صحنه بود که از دور من آنها را دیدم به نظرم داور می توانست پنالتی بگیرد. یک پنالتی برای ما و یک پنالتی هم برای هوادار که اعلام پنالتی نکرد. از آنجایی که ما از دور این صحنه‌ها را تشخیص می‌دهیم همه فکر می‌کنند که به دنبال حق تیم خودمان هستیم ولی برای 2 تیم می توانست اعلام پنالتی کند. کارشناس‌های داوری را هم که نگاه می‌کنیم می‌گویند با مدیریت داور چون ما نزدیک به صحنه نیستیم. در مجموع تیم فولاد خوب بازی کرد اما باید بگویم که بازی سختی داشتیم به دلیل اینکه هوادار یک فوتبال فشرده بازی می‌کرد. در جریان بازی هم از فوتبال دژاگه و شجاعی لذت بردم چراکه سطح 2 تیم را بالا برده بودند. 

منصوریان در خصوص اعتراض روی صحنه ای که شجاعی روی آبشک تکل زد توضیح داد: آبشک بازیکنی است که باهوش و با سیاست بازی می کند و کامل در خدمت تیم است. محمد آبشک و حمید بوحمدان عنصر های دفاعی ما هستند. چیز خاصی نبود خوش و بش بین من و مسعود بود.

در خصوص گروه ایران در جام ملت های آسیا گفت: در فوتبال آسیا چیزی به اسم گروه آسان وجود ندارد. ویتنام را نگاه کنید چقدر متحول شده. در غرب آسیا اردن، لبنان و سوریه بسیار قوی هستند طبق روال و تلاشی که بچه ها می کنند امیدواریم صعود کنیم ولی در یک چهارم کره را می بینیم و اگر قطر به مراحل بالاتر برسد آن را هم در نیمه نهایی می بینیم. من قرعه فوتبال کشورمان را خیلی خوب دیدم. تیم ملی فوق العاده خوبی داریم دست امیر خان قلعه نویی باز است اما در نظر بگیرید در بازی های پلی آف همه تیم ها می آیند قهرمان جام ملت های آسیا شوند. این طور نیست ما بگوییم آقای قلعه نویی می توانی قهرمان شوی. ما پتانسیل قهرمانی داریم. امکان دارد تیمی یک بازی را ببندد و نتیجه بگیرد باید آنقدر در اختیار امیرخان امکانات بگذاریم تا کادرفنی بتواند به نحو احسن روشی که می خواهد را پیدا کند. آقای قلعه نویی در سال ۲۰۰۷ در پلی آف قبلی باختی نداد و ققط همان پنالتی بود. به کادرفنی ایرانی اعتماد کنند، هم استخوان خورد کردند و هم دلسوز هستند. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که بستر قهرمانی فراهم شود. چون من یکی دو بار در جام ملت ها بودم بخاطر ضربات پنالتی جان را از دست دادیم.

منصوریان در مورد فرصت سوزی ها گفت: موقعی که تیم را تحویل کردیم سعی کردیم سبک را عوض کنیم با تمام احترام به سبکی که آقای نکونام بازی می کرد. سعی کردیم نتایج را دنبال کنیم و هم سبک تیم را عوض کنیم. به نقطه پایداری رسیدیم ولی تیم ما در چند بازی موقعیت هدر داده. اینکه بچه ها در موقعیت قرار می گیرند برایم بسیار جذاب است چون ما این کار تاکتیکی را در تمرین انجام می دهیم. ما یک بازی دیگر با آلومینیوم داریم و بهترین رتبه را می خواهم و چندین هفته قبل از اینکه من بیایم تیم از کورس عقب بود. برای من تولید موقعیت و عالی بودن در فاز دفاع و حمله مهم است که همه را به خوبی انجام می دهیم.

او بخش آخر حرفهایش را هم به تشکر از ساسان انصاری اختصاص داد و گفت: من چندین باز بابت باری که روی دوش ساسان گذاشتم از او تشکر کردم و هم گفتم باید تحمل کنی. یک مهاجم تقریبا ۱۴ بازی پشت هم را دارد برای ما بازی می کند. من فکر می کنم ساسان کاپیتان دوم ما حتی وقتی ایوب هم در زمین است به خوبی تیم ما را رهبری می کند. شاید چند موقعیت از دست رفت اما خیلی موقعیت ها را برای تیم ما فراهم کرد و از او ممنونم.

سرمربی فولاد همچنین افزود: در مجموع میرویم که عیب ها را رفع کنیم و سال آینده یک تیم خیلی خوب داشته باشیم و از باشگاه محترم خواستم تمدید قرارداد را اولویتش قرار دهد. ما تیم تکمیلی داریم و فقط باید چهار- پنج مهره بیاوریم که تقویت شود و اساسا با تغییر شاکله مخالفم.

انتهای پیام/

کد خبر 4260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =