کد خبر 4266
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

مشارکت موفق ذوب آهن با شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپی

مشارکت موفق ذوب آهن با شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپی

مدیر عامل ذوب‌آهن اصفهان گفت: دستاوردهای این گونه ارتباطات با شرکت‌های دانش بنیان از منظر مالی به تولید محصولات جدید و ارزش افزا از جمله ریل ملی و تامین ۶۸ مکانیزم از جمله دریچه کشویی، قطعات یدکی، چرخ و محور قطار، تولید محصولات ارزش افزا از سرباره کنورتور و .... منجر شده است.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، مهدی کوهی مدیر عامل ذوب‌آهن اصفهان در پنل صنعت مولد اقتصاد دانش بنیان در رویداد بین المللی تامین مالی نوآوری و فن آوری (اینوتکس) که ۲۱ اردیبهشت ماه در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد گفت: این مجتمع عظیم صنعتی اقدامات و عملکردخوبی در خصوص مشارکت و همکاری با شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپی انجام داده است.
کوهی افزود: جلسات تعاملی با معاونین پژوهشی و فناوری دانشگاه‌ها، قراردادهای باز با دانشگاه‌ها و همکاری با مرکز نوآوری دانشگاه شریف و جهاد دانشگاهی از جمله این فعالیت هاست.
وی گفت: دستاوردهای این گونه ارتباطات با شرکت‌های دانش بنیان از منظر مالی به تولید محصولات جدید و ارزش افزا از جمله ریل ملی و تامین ۶۸ مکانیزم از جمله دریچه کشویی، قطعات یدکی، چرخ و محور قطار، تولید محصولات ارزش افزا از سرباره کنورتور و .... منجر شده است.
وی در پایان اظهار داشت: در زمینه اکوسیستم استارتاپی و شرکت‌های دانش بنیان آنچه که باعث رشد و پیشرفت اقتصاد کشور عزیزمان می‌شود اشتراک‌گذاری و تبادل دستاوردها است.

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =