کد خبر 4295
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

نرخ طلا و ارز ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲/ قیمت‌ها در ثبات نسبی

نرخ طلا و ارز ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲/ قیمت‌ها در ثبات نسبی

امروز ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ دلار در بازار آزاد مانند روز قبل، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، طوریکه تا ساعت ۱۲:۳۰، به نرخ ۵۲ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شده و قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار تا ظهر به دو میلیون و ۵۹۱ هزار تومان رسید و نسبت به عصر دیروز ۲۱ هزار تومان افزایش پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ دلار در بازار آزاد مانند روز قبل، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، طوریکه تا ساعت ۱۲:۳۰ با ۲۰۰ تومان معادل ۰.۴۱ درصد افزایش، به نرخ ۵۲ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شده است. روز جاری برای دلار با ۳۵۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته و با رقم ۵۲ هزار و ۴۳۰ تومان آغاز و طی معاملات روز نرخ ۵۴ هزار و ۴۶۰ تومان بیشترین مقدار و ۵۲ هزار و ۲۸۰ تومان نیز کمترین رقمی بود که برای قیمت دلار به ثبت رسید.

قیمت دلار توافقی نیز تا ظهر ۴۲ هزار و ۳۴۰ تومان اعلام شد. به‌این ترتیب دلار توافقی امروز بدون تغییر قیمت عرضه می‌شود، اما همزمان قیمت یورو توافقی با افت ۲۰۵ تومانی به ۴۵ هزار و ۲۶۵ تومان تقلیل پیدا کرد. البته برای خریداران ارز خدماتی قیمت یورو امروز ۴۵ هزار و ۹۸۰ تومان و قیمت دلار ۴۲ هزار و ۳۵۰ تومان است.

براساس آخرین بروزرسانی‌ها، در این بازار نرخ حواله دلار ۳۸ هزار و ۵۰۲ تومان اعلام شده است.
همچنین در این بازار نرخ حواله یورو ۴۱ هزار و ۹۰۴ تومان و نرخ حواله درهم ۱۰ هزار و ۴۸۴ تومان گزارش شده است.

در بازار طلا و سکه هم روز قبل هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که ۳ روز پیش تا ۲ میلیون و ۶۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده بود، امروز با کاهش ۲.۱۳ درصدی به ۲ میلیون و ۵۷۷ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

 اما هر قطعه سکه امامی را به‌شکل تکفروشی ۳۱ میلیون و ۵۴۱ هزار تومان یعنی ۳۱۰ هزار تومان کمتر از دیروز فروخته شد.

قیمت نیم‌سکه با کاهش ۱۲۵ هزار تومانی به ۱۸ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان تقلیل پیدا کرد و ربع‌سکه ۱۱ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان یعنی ۱۹۰ هزار تومان کمتر از دیروز فروخته شد. از طرفی قیمت سکه یک گرمی به شش میلیون و ۶۶۰ هزار تومان رسید و درقیاس با دیروز ۹۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد.

نرخ طلا و ارز ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲/ قیمت‌ها در ثبات نسبی

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =