کد خبر 4314
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

نرخ طلا و ارز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲/ کاهش نرخ دلار و طلا

نرخ طلا و ارز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲/ کاهش نرخ دلار و طلا

قیمت دلار در بازار امروز با ۱/۵ درصد کاهش، به نرخ ۵۱ هزار ۵۰۰ تومان در حال معامله است. در طول یک هفته گذشته قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در حدود ۱۳۵ هزار تومان و قیمت سکه نیز یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، قیمت دلار در بازار امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۲:۰۰ با ۸۱۰ تومان معادل ۱/۵ درصد کاهش، به نرخ ۵۱ هزار ۵۰۰ تومان در حال معامله است. روز جاری برای دلار با۱۴۶ تومان افزایش نسبت به روز گذشته و با رقم ۵۱ هزار و ۵۰۰ آغاز و طی معاملات رو ۵۱ هزار و ۵۶۰ تومان بیشترین مقدار و ۵۱ هزار و ۴۸۰ تومان نیز کمترین رقمی بود که برای قیمت دلار به ثبت رسید.

بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار نیز بدون تغییر نسبت به روز کاری قبل معادل ۴۲ هزار و ۳۵۲ تومان و قیمت حواله دلار ۳۸ هزار و ۵۰۲ تومان اعلام شد.

همچنین در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو با افزایش نسبت به روز کاری قبل معادل ۴۶ هزار و ۹۵۲ تومان، و نرخ حواله یورو ۴۱ هزار و ۷۷۵ تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم نیز بدون تغییر نسبت به روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۵۳۲ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۴۸۴ تومان اعلام شده است.

امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۲ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده بود، امروز با کاهش ۰.۱۴ درصدی به ۲ میلیون و ۵۳۱ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که در طول یک هفته گذشته قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در حدود ۵ درصد، یعنی ۱۳۵ هزار تومان به عقب برگشته است؛ این در حالی است که تغییر قیمت طلا در طول یک ماه گذشته، افزایش ۹۰۰ تومانی قیمت را نشان می‌دهد.

بنا به این گزارش، قیمت سکه نیز در بازار تهران بیش از ۴۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است. در حال حاضر هر قطعه سکه امامی ۳۱ میلیون و ۲۵۱ هزار تومان است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت سکه در طول یک هفته گذشته یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است.

به این ترتیب، در بازار تهران قیمت سکه بهار آزادی ۲۰۰ هزار تومان، نیم‌سکه ۲۰۰ هزار تومان و ربع‌سکه ۱۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

هم‌اکنون هر قطعه سکه بهار آزادی ۲۷ میلیون و ۵۹۴ هزار تومان، نیم‌سکه ۱۸ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۱۱ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۶ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان است.

نرخ طلا و ارز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲/ کاهش نرخ دلار و طلا

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =