کد خبر 4322
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸

آغاز عملیات اجرایی کارخانه آهن‌اسفنجی در بافق

آغاز عملیات اجرایی کارخانه آهن‌اسفنجی در بافق

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور گفت: کارگاه‌های کارخانه آهن اسفنجی احداث شده است و پیمانکاران مشغول کار هستند.

به گزارش آهن‌نیوز؛ کاظمی مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور در نشست مشترک با فرماندار، شورای شهر و مدیران شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق افزود: کارخانه آهن اسفنجی طبق برآوردهای انجام شده بین ۳۵ تا ۴۰ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

او بیان کرد: طرح‌های دیگر معدنی و جوار معدنی، معدن D۱۹، معدن ناریگان هشت نیز در دست اقدام هستند و در آینده شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق، بازده خوبی برای شهرستان و کشور به عمل می‌رساند.

کاظمی گفت: در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی حوزه مدیریت شرکت همواره پیش قدم بوده است و متعهد به اجرای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت سنگ آهن مرکزی در بافق هستیم. 

او عنوان کرد: صندوق فولادکشور بیش از چهار هزار نفر بیمه پرداز و ۸۸ هزار نفر بازنشسته دارد.

مجتبی حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق نیز گفت: عملیات اجرایی پروژه آهن اسفنجی آغاز و در حال حاضر نیاز حدود ۱۰ هزار میلیارد سرمایه گذاری برای آن پیش بینی شده است که با برنامه ریزی با سرمایه داران برنامه‌های پروژه تکمیل می‌شود.

او افزود: خود این پروژه تا هزار نفر اشتغالزایی و در آینده تضمین اشتغال حدود شش هزار نفری را علاوه بر اشتغال‌های غیر مستقیم دارد.

حمیدیان گفت: کارخانه گندله شرکت نیز نیازمند یک سری سرمایه گذاری‌های جانبی بوده که در بسته جامع سرمایه گذاری آورده شده است که با احداث پست برق، با تامین قطعات یدکی و ضروری و... بخشی از تامین منابع سرمایه گذاری‌ها انجام شده و امید است به آن سرمایه اسمی دست یابیم.

انتهای پیام/

کد خبر 4322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =