کد خبر 4338
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

ثبات قیمت نسبی در میلگرد و تیرآهن بورسی

ثبات قیمت نسبی در میلگرد و تیرآهن بورسی

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ قرار است ۲۹۸ هزار و ۶۴۳ تن محصول فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ناودانی، نبشی، تختال C، ورق گالوانیزه G و ورق گرم عرضه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ قرار است ۲۹۸ هزار و ۶۴۳ تن محصول فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ناودانی، نبشی، تختال C، ورق گالوانیزه G و ورق گرم عرضه شود. این مقدار عرضه نسبت به هفته گذشته ۵۸ درصد افزایش داشته است.

قیمت تیرآهن عرضه شده در محصولات امروز با نرخ پایه ۲۳ هزار و ۱۹۷ تومان بوده که بیشترین قیمت ۲۳ هزار و ۴۵۲ تومان و کمترین قیمت عرضه شده ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان است که نسبت به هفته گذشته نیم درصد افزایش داشته و با ۱۵/۵ درصد کاهش عرضه به مقدار ۱۱ هزار و ۸۶۰ تن ارائه شده است.

محصولات میلگردی ۱۷/۳ درصد افزایش مقدار نسبت به هفته گذشته ۱۶۱ هزار و ۹۰۶ تن عرضه شده که نرخ پایه آن ۱ درصد افزایش داشته و به قیمت ۲۲ هزار و ۶۴۸ تومان به ازای هر کیلو در تابلوی معاملات قرار خواهد گرفت.

بیشترین افزایش عرضه امروز مربوط به محصول ورق گالوانیزه G با ۲۲۵ درصد افزایش به مقدار ۶ هزار و ۵۰۰ تن است که به نرخ پایه۴۱ هزار و ۹۴۶ تومان =، ۲ درصد افزایش قیمت نسبت به هفته قبل دارد.

در این میان ورق گرم نیز بیشترین کاهش مقدار عرضه به میزان ۳۸ درصد را داشته و ۱۰ هزار و ۸۰۰ تن با نرخ پایه ۲۷ هزار و ۱۶ تومان به ازای هر کیلو معامله خواهد شد.

تصویر زیر جزئیات عرضه امروز را به همراه نوسان میزان عرضه و قیمت نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد.

ثبات قیمت نسبی در میلگرد و تیرآهن بورسی

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =