کد خبر 4344
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

شاخص بورس فلزات مجددا در کانال ۱/۷ میلیون واحدی

شاخص بورس فلزات مجددا در کانال ۱/۷ میلیون واحدی

امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ بازار سهام آخرین روز کاری هفته را اگرچه با افت محسوس معاملات شروع کرد اما در پایان معاملات شاخص بورس با افزایش ۲۰ هزار واحدی، به عدد بیش از دو میلیون و ۳۳۰ هزار واحد رسید. شاخص فلزات مجدد در کانال ۱ میلیون ۷۰۷ هزار و ۳۸۸ واحدی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲بازار سهام آخرین روز کاری هفته را اگرچه با افت محسوس معاملات شروع کرد اما در ادامه با روند رو به رشد و متعادل ادامه پیدا کرده و اکثر سهام بازارها وضعیت خوبی داشتند، طوریکه در پایان معاملات شاخص بورس با افزایش ۲۰ هزار واحدی، به عدد بیش از دو میلیون و ۳۳۰ هزار واحد رسید.

همچنین شاخص هم وزن امروز با افزایش ۱۲ هزار و ۷۴۶ واحد به رقم ۷۶۵ هزار و ۱۸۷ واحد رسید. ارزش بازار در بورس تهران که ناشی از ارزش شرکت‌های بورسی است، به بیش از ۸ میلیون و ۵۷۸ هزار میلیارد تومان رسید.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خرد در بازار امروز، مبلغ ۱۱هزار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی ها در روز جاری حدود ۵۰۰ میلیارد تومان پول وارد پول کردند.

در این روز به ترتیب نمادهای میدکو، وبملت، شبندر، حکشتی و وپاسار بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و عامل تقویت بازار سرمایه شدند.

در مقابل نمادهای فارس، فملی، اپال و شپدیس بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سهام برجای گذاشتند.

شاخص فلزات نیز همسو با شاخص کل امروز به مقدار ۱۱ هزار و ۵۰۷ واحد رشد کرده و مجدد در کانال ۱ میلیون ۷۰۷ هزار و ۳۸۸ واحدی قرار گرفت. تصویر زیر چزئیات معاملات این حوزه را نشان می‌دهد.

شاخص بورس فلزات مجددا در کانال ۱/۷ میلیون واحدی

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =