کد خبر 4349
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از بازار آهن

نرخ میلگرد با کاهش در بازار معامله شد

نرخ میلگرد با کاهش در بازار معامله شد

طبق گزارش روند نوسانات در چند روز گذشته، با توجه به نرخ دلار و قیمت محصولات صادراتی که سیر کاهشی داشتند، مقاطع طویل فولادی از جمله میلگرد نیز با کاهش قیمت همراه شد. همچنین در عرضه‌های امروز بورس کالا نیز قیمت‌ها خصوصا در مورد این محصول ثبات نسبی نسبت به هفته گذشته داشته و به مبلغ پایه ۲۲ هزار و ۷۶۷ تومان به ازای هر کیلو معامله شد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، نرخ دلار از هفته گذشته یک روند ریزشی را آغاز کرده و امروز نیز بازار آزاد با نرخ ۵۱ هزار تومان در حال معامله بوده و در یک قدمی کانال ۵۰ تومان قرار دارد. طی هفته گذشته نیز بازار فولاد عمدتاً منفی بود و افت قیمت بسیاری از محصولات فولادی را شاهد بودیم. قیمت‌ میلگرد در بازار روز دوشنبه قبل از تعطیلی در اکثر کارخانه‌های میلگرد نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته ۱۰۰ الی ۵۰۰ تومان افزایش و نرخ میلگرد ذوب آهن اصفهان در کارخانه و بنگاه هم ۵۰ تومان افزایش نرخ داشت.

اما امروز در بازار آهن قیمت اکثر محصولات فولادی ثابت اعلام شد. برخی از مبادی فروش آهن نیز کاهش قیمت اعلام کردند. اما همانطور که از گزارش روند نوسانات در چند روز گذشته برمی‌آید با توجه به روند نرخ دلار و قیمت محصولات صادراتی که سیر کاهشی داشتند، مقاطع طویل فولادی از جمله میلگرد نیز با کاهش قیمت همراه شد. همچنین در عرضه‌های امروز بورس کالا نیز قیمت‌ها خصوصا در مورد این محصول ثبات نسبی نسبت به هفته گذشته داشته و به مبلغ پایه ۲۲ هزار و ۷۶۷ تومان به ازای هر کیلو معامله شد.

به نظر می‌رسد با توجه به اوضاع بازار و فاصله قیمتی جزئی و محدود میلگرد بورس کالا با بازار آزاد، تقاضای چشمگیری اتفاق نیفتد. 

امروز نیز علاوه بر اینکه نرخ اعلامی میلگرد از سوی اکثر مبادی فروش بدون تغییر و با کاهش بین ۱۰۰ تا ۶۰۰ تومان همراه بود، میلگرد ذوب‌آهن اصفهان به صورت بارگیری از انبار اصفهان، ۱۰۰ تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ اعلامی روز دوشنبه دارد که به شرح زیر است: 

میلگرد سایز ۱۲        ⬅️           ۲۹۱۰۰   تومان
میلگرد سایز ۱۴        ⬅️           ۲۶۸۰۰   تومان
میلگرد سایز ۱۶        ⬅️           ۲۶۸۰۰   تومان
میلگرد سایز ۱۸        ⬅️           ۲۶۷۰۰   تومان
میلگرد سایز ۲۰        ⬅️           ۲۶۷۰۰   تومان   
میلگرد سایز ۲۲        ⬅️           ۲۶۷۰۰   تومان     
میلگرد سایز ۲۵        ⬅️           ۲۶۷۰۰   تومان
میلگرد سایز ۲۸        ⬅️           ۲۶۷۰۰   تومان    
میلگرد سایز ۳۲        ⬅️           ۲۶۷۰۰   تومان 

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =