کد خبر 4391
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴

آهن‌نیوز از بازار آهن گزارش می‌دهد:

تیرآهن گرفتار در چرخه صعود و نزول

تیرآهن گرفتار در چرخه صعود و نزول

قیمت روز تیرآهن امروز در بخش شاخه‌فروشی نوسانات متعددی داشت، به طوری که قیمت اعلامی این محصول در بخش شاخه فروش در ذوب‌آهن اصفهان به صورت بارگیری از انبار اصفهان ۱۰ الی ۷۰۰ هزار تومان کاهش در برخی سایزها و ۵۰ الی ۱۸۰ هزار تومان افزایش در بقیه سایزها نسبت به آخرین نرخ اعلامی روز گذشته به همراه داشت.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، پس از این که در بازار دو هفته قبل شاهد نزول قابل توجه در قیمت‌ها بودیم، هفته گذشته در اکثر محصولات ثبات با نوسان محدود ثبت شد. ورق گرم نیز در هفته گذشته عرضه شد که نرخ دلار معاملاتی آن مشابه نرخ شمش بود و هم جهت با کاهش دلار در بازار آزاد نرخ دلار معاملاتی ورق هم کاهش یافت.

همانطور که روند نوسانات قیمت آهن در روز گذشته برمی‌آید بازار آهن در حال کف‌زنی است و احتمال دارد با توجه به سهمیه‌بندی برق صنایع فولادی که روز پنجشنبه منتشر شده، موج ریزی در هفته دوم خرداد مشاهده شود البته نمی‌توان به طور قطعی نظر داد و عملی شدن این جریان به عوامل سیاسی و مسائل دیگری نیز وابسته است.

قیمت روز تیرآهن در روز گذشته در بخش شاخه‌فروشی نوسانات متعددی داشت، به طوری که قیمت تیرآهن ذوبی فایکو بین ۵۰ تا ۱۵۰ هزار تومان کاهش داشت تیرآهن کرمانشاه، ظفربناب و فولاد یزد بدون تغییر قیمت عرضه شدند اما در این میان تیرآهن کوثر اهواز حدود ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت. همچنین نرخ تیرآهن ذوب آهن اصفهان در کارخانه ۱۰۰ الی ۴۰۰ تومان افزایش و در بنگاه نسبت به نرخ اعلامی روز پنجشنبه ۳۰ الی ۲۱۰ هزار تومان کاهش داشت.

امروز نیز قیمت اعلامی این محصول در بخش شاخه فروش در ذوب‌آهن اصفهان به صورت بارگیری از انبار اصفهان  ۱۰ الی ۷۰۰ هزار تومان کاهش در برخی سایزها و ۵۰ الی ۱۸۰ هزار تومان افزایش در بقیه سایزها نسبت به آخرین نرخ اعلامی روز گذشته به همراه داشت که لیست نرخ آن به شرح زیر است:

تیرآهن سایز ۱۴      ⬅️    ۵۲۸۰۰۰۰     تومان
تیرآهن سایز ۱۶      ⬅️    ۶۰۵۰۰۰۰     تومان
تیرآهن سایز ۱۸      ⬅️    ۶۹۲۰۰۰۰     تومان
تیرآهن سایز ۲۰      ⬅️    ۸۵۵۰۰۰۰     تومان
تیرآهن سایز ۲۲      ⬅️    ۹۴۵۰۰۰۰     تومان
تیرآهن سایز ۲۴      ⬅️    ۱۰۹۵۰۰۰۰   تومان
تیرآهن سایز ۲۷      ⬅️    ۱۲۲۴۰۰۰۰   تومان
تیرآهن سایز ۳۰      ⬅️    ۱۵۵۴۰۰۰۰   تومان

تیرآهن نیمه سبک ذوبی شاخه ای سایز ۱۴    ⬅️   ۴۲۴۰۰۰۰  تومان

تیرآهن نیمه سبک ذوبی شاخه ای سایز ۱۶    ⬅️   ۵۱۴۰۰۰۰  تومان

همچنین در بخش کیلو فروشی نیز نرخ اعلامی این شرکت ۲۰۰ الی ۱۸۰۰ تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ اعلامی روز گذشته داشته و قیمت‌های سایزهی مختلف به شرح زیر است:

تیرآهن سایز ۱۴      ⬅️    ۳۳۵۰۰   تومان
تیرآهن سایز ۱۶      ⬅️    ۳۱۸۰۰   تومان
تیرآهن سایز ۱۸      ⬅️    ۳۰۵۰۰   تومان
تیرآهن سایز ۲۰      ⬅️    ۳۲۰۰۰   تومان
تیرآهن سایز ۲۲      ⬅️    ۲۹۸۰۰   تومان
تیرآهن سایز ۲۴      ⬅️    ۲۹۲۰۰   تومان
تیرآهن سایز ۲۷      ⬅️    ۲۸۵۰۰   تومان
تیرآهن سایز ۳۰      ⬅️    ۳۰۵۰۰   تومان

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =