کد خبر 4449
۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

نرخ طلا و ارز سوم خرداد ۱۴۰۲/ نوسان قیمتی بازار طلا و ارز

نرخ طلا و ارز سوم خرداد ۱۴۰۲/ نوسان قیمتی بازار طلا و ارز

شروع معاملات دلار با نرخ ۵۲ هزار و ۱۵۰ تومان در بازار رسمی کلید خورد و تا این لحظه نرخ دلار با افت جزئی به قیمت ۵۱ هزار و ۹۰۰ تومان در حال معامله است که نسبت به دیروز ۱۰۰ تومان کاهش داشته است. در بازار طلا و سکه نیز عمده قیمت‌ها امروز روند صعودی را در پیش گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز سوم خرداد ۱۴۰۲ شروع معاملات دلار با نرخ ۵۲ هزار و ۱۵۰ تومان در بازار رسمی کلید خورد و تا این لحظه نرخ دلار با افت جزئی به قیمت ۵۱ هزار و ۹۰۰ تومان در حال معامله است که نسبت به دیروز ۱۰۰ تومان کاهش داشته است.

کارشناسان اقتصادی نیز معتقدند فعلا چشم‌انداز تورمی بزرگ و وحشتناکی دیده نمی‌شود. آنها می‌گویند از جهت توافقاتی که در سال گذشته بین ایران و عربستان اتفاق افتاد و آرامش نسبی که در بازارها از این زاویه به وجود آمد بازار ارز آرام گرفته و پرش‌های قیمتی ندارد.

بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز با افزایش نسبت به روز کاری قبل معادل ۴۲ هزار و ۴۸۴ تومان و قیمت حواله دلار ۳۸ هزار و ۶۲۲ تومان اعلام شد که در قیاس با دیروز ۳۵ تومان ارتقا پیدا کرد.

همچنین در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو با کاهش نسبت به روز کاری قبل معادل ۴۵ هزار و ۷۶۷ تومان، و نرخ حواله یورو ۴۱ هزار و ۶۰۶ تومان اعلام شده است که ۶۵ تومان کمتر از دیروز فروخته شد. البته قیمت یورو خدماتی امروز ۴۲ هزار و ۴۸۰ تومان و نرخ دلار خدماتی ۴۵ هزار و ۷۷۰ تومان محاسبه می‌شود.

به همین ترتیب در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۵۶۸ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۵۱۶ تومان اعلام شده است.

در بازار طلا و سکه نیز عمده قیمت‌ها امروز روند صعودی را در پیش گرفت. روز قبل هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که ۲ روز پیش تا ۲ میلیون و ۵۸۷ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده بود، امروز اما با کاهش ۰.۸۶ درصدی به ۲ میلیون و ۵۷۴ هزار و ۴۰۰ تومان رسید.

قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه سوم خرداد براساس اعلام کانون صرافان به ۳۲ میلیون و ۲۳۹ هزار تومان رسید و در مقایسه با دیروز ۱۳۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد.

نیم سکه، امروز به ۱۷ و ۲۴۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۱۸ درصدی داشته است.

همچنین ربع سکه با افزایش ۰.۱۳ درصدی نسبت به روز قبل ۱۱ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان معامله شد.
 

نرخ طلا و ارز سوم خرداد ۱۴۰۲/ نوسان قیمتی بازار طلا و ارز

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =