کد خبر 4469
۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

نرخ طلا و ارز ۴ خرداد ۱۴۰۲/ کاهش بیش از ۱ درصدی طلا و ارز

نرخ طلا و ارز ۴ خرداد ۱۴۰۲/ کاهش بیش از ۱ درصدی طلا و ارز

شروع معاملات دلار با نرخ ۵۱ هزار و ۴۵۰ تومان در بازار رسمی کلید خورد و در ادامه بازار تا این لحظه نرخ این ارز با قیمت ۵۱ هزار و ۳۰۰ در حال معامله است، بازار طلا و سکه نیز امروز شاهد روند کاهشی قیمت‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز چهارم خرداد ۱۴۰۲ شروع معاملات دلار با نرخ ۵۱ هزار و ۴۵۰ تومان در بازار رسمی کلید خورد و در ادامه بازار تا این لحظه نرخ این ارز با قیمت ۵۱ هزار و ۳۰۰ در حال معامله است که نسبت به دیروز با ۶۰۰ تومان گاهش افت ۱/۱ درصدی داشته است.

اما امروز قیمت دلار مبادله‌ای در صرافی ملی سیر افزایشی داشت و به ۴۲ هزار و ۵۰۶ تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۰۵ درصدی داشته است.

کانون صرافان نیز نرخ امروز دلار را ۴۲ هزار و ۷۸ تومان برای خرید و ۴۲ هزار و ۵۰۲ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی نیز در روز جاری، نرخ اسکناس یورو با افزایش  ۴۵ هزار و ۷۲۶  تومان، و نرخ حواله یورو ۴۱ هزار و ۵۶۹ تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم ۱۱ هزار و ۵۷۴ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۵۲۲  تومان اعلام شده است.

بازار طلا و سکه نیز امروز شاهد روند کاهشی قیمت‌ها است. طوریکه هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده و نسبت به روز قبل که ۲ میلیون و ۵۸۹ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده بود، امروز با کاهش ۳.۴۱ درصدی به ۲ میلیون و ۵۲۵ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

نرخ معامله سکه امامی ۳۱ میلیون و ۵۴۵ هزار تومان در حال حاضر است که نسبت به روز قبل، کاهش ۱.۹۲ درصدی داشته است.

نرخ طلا و ارز ۴ خرداد ۱۴۰۲/ کاهش بیش از ۱ درصدی طلا و ارز

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =