کد خبر 538
۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸

 رشد نرخ‌های عملیاتی کارخانه‌های لوله گالوانیزه چین

 رشد نرخ‌های عملیاتی کارخانه‌های لوله گالوانیزه چین

در هفته گذشته میانگین نرخ بهره‌برداری کارخانه‌های گالوانیزه نسبت به هفته قبل خود ۶۸.۲۲ درصد افزایش یافت و پیش‌بینی می‌شود در این هفته نیز نرخ بهره‌برداری با اندکی رشد همراه باشد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، در هفته گذشته میانگین نرخ بهره‌برداری کارخانه‌های گالوانیزه نسبت به هفته قبل خود ۶۸.۲۲ درصد افزایش یافت و پیش‌بینی می‌شود در این هفته نیز نرخ بهره‌برداری با اندکی رشد همراه باشد.

 رشد نرخ‌های عملیاتی کارخانه‌های لوله گالوانیزه چین

 با وجود اینکه در هفته گذشته، میانگین نرخ عملیاتی کارخانه‌های گالوانیزه روند افزایشی داشت شرکت‌ها با وجود میزان تقاضای نسبتاً خوب و قیمت‌های بالا، دوباره به ذخیره‌سازی مشغول شدند.

در همین حال، با متوقف شدن کاهش و تثبیت قیمت فولاد، شرکت‌های پایانه‌ای ذخیره‌سازی مجدد را افزایش دادند که منجر به رشد نرخ‌های عملیاتی کارخانه‌های لوله گالوانیزه در شمال چین شد.

علاوه بر این، برخی از کارخانه‌های بزرگ که قبل از آن تولید را به حالت تعلیق درآورده بودند، تولید را از سر گرفته و به افزایش نرخ بهره‌برداری کمک کردند.

 نرخ پایین بهره‌برداری از کارخانه‌های گالوانیزه چین

داده‌های بازار نشان می‌دهد،‌ عمدتاً به این دلیل که مصرف ترمینال هنوز بهبود نیافته، نرخ بهره‌برداری از کارخانه‌های گالوانیزه هنوز پایین است.

اگرچه قیمت کلی شمش فولادی و روی کاهش و سود بنگاه‌ها بهبود یافته، اما موجودی محصولات نهایی همچنان بالا و میزان سود ناچیز است.

بنابراین، شرکت‌ها عمدتاً محصولات نهایی خود را مصرف می‌کردند. از نظر قطعات سازه‌ای گالوانیزه، نیروگاه‌ها نسبت به تقاضای آتی برای براکت‌های فتوولتائیک که یک صنعت زیرساختی نوظهور بوده و مصرف فعلی آن نیز قابل قبول است، خوش‌بین‌تر هستند. البته، انتظار می‌رود نرخ عملیاتی کارخانه‌های گالوانیزه در این هفته اندکی رشد کند

پایان پیام/ف

کد خبر 538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =