کد خبر 571
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵

تولید ۱۶ هزار و ۲۰ تن کنسانتره در فولاد سنگان

تولید ۱۶ هزار و ۲۰ تن کنسانتره در فولاد سنگان

واحد کنسانتره‌سازی کارخانه فولاد سنگان با ثبت بالاترین رکورد تولید کنسانتره به حجم ۱۶ هزار و ۲۰ تن کنسانتره در روز خبرساز شدند.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، محمد گلی پور، مدیر تولید کارخانه کنسانتره‌سازی فولاد سنگان با اعلام خبر ثبت بالاترین رکورد تولید کنسانتره فولاد سنگان، گفت: همکاران پرتلاش ما در واحد کنسانتره‌سازی با تولید ۱۶ هزار و ۲۰ تن کنسانتره در روز خبرساز شدند.

وی با اعلام اینکه این میزان تولید، بالاترین میزان تولید کنسانتره تابه حال است، افزود: همکاران پرتلاش ما توانسته بودند به میزان تولید ۱۳ هزار و ۶۱۰ تن کنسانتره در روز دست یابند که با لطف خدا و با همتی مضاعف، موفق به تولید بالاترین میزان تولید کنسانتره از ابتدای راه‌اندازی تاکنون به میزان بیش از شانزده هزار تن نیز شدند.

وی ادامه داد: محدودیت‌های برق در چند وقت اخیر مشکلات بسیاری را برای تولید در این واحد ۵ میلیون تنی کنسانتره به وجود آورده و رکورد تولید روزانه بیش از ۱۶ هزار تن درحالی به دست آمد که کیفیت نامناسب بعضی از قطعات خارجی موجب توقف در تولید گشته و بعلت تحریم امکان ورود قطعات باکیفیت دیگر وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی فولاد سنگان، مدیر تولید واحد کنسانتره این شرکت یادآور شد، با وجود مشکلات جاری به علت عدم حضور کارشناسان خارجی در هنگام بهره‌برداری از کارخانه و راه‌اندازی آن به همت متخصصین و کارشناسان داخلی، تا پایان سال مشکلات برطرف و شاهد تولید بالاتر از ظرفیت اسمی کارخانه باشیم.

پایان پیام /ف

کد خبر 571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =