کد خبر 572
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

دو کارگر معدن گرمسار در سیل اخیر مفقود شدند

دو کارگر معدن گرمسار در سیل اخیر مفقود شدند

استاندار سمنان از مفقود شدن دو کارگر یک معدن بخش خصوصی در پی وقوع سیل خبرداد و گفت: در کنار حضور گروه‌های امدادی، از مردم بومی منطقه چاهک و روستاهای اطراف ایوانکی نیز خواسته‌ایم تا در صورت داشتن اطلاعات از این دو نفر، مراتب را اطلاع دهند.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، سیل در مناطقی از غرب استان سمنان به خصوص شهرستان‌های گرمسار و آرادان همچنین بخش‌هایی از شهر ایوانکی و محور اصلی تهران- مشهد خساراتی را وارد ساخت در برخی روستاهای گرمسار آب‌گرفتگی دشواری‌هایی را برای مردم پدید آورده است.

نیروهای امدادی و مسئولان استان سمنان بلافاصله در مناطق سیل زده گرمسار و ایوانکی حضور یافتند و محورهای مواصلاتی برای مدت طولانی مسدود نشدند همچنین جاری شدن سیلاب در روستای امامزاده زید سرخه و محدوده سردره گرمسار تا فاصله کریدور تهران- مشهد نگرانی‌هایی را برای مسدودی این محور پدید آورده بود که خوشبختانه این موضوع رخ نداد.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان از مفقود شدن دو کارگر یک معدن بخش خصوصی در پی وقوع سیل خبرداد و ابراز کرد: در کنار حضور گروه‌های امدادی، از مردم بومی منطقه چاهک و روستاهای اطراف ایوانکی نیز خواسته‌ایم تا در صورت داشتن اطلاعات از این دو نفر، مراتب را اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه این دو نفر روز گذشته در سیلاب ایوانکی مفقود شدند، افزود: جستجو برای یافتن آنها ادامه دارد و به محض یافتن این افراد، مراتب به رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

طاهریان مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان نیز با بیان اینکه در پی اعلام مفقود شدن این دو نفر، جلسه اضطراری ستاد بحران شهرستان گرمسار تشکیل شده و نیروهای امدادی به محل مفقود شدن آنها اعزام شده‌اند، گفت: اکیبپ های امدادی در منطقه حاضر هستند.

پایان پیام/ف

کد خبر 572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =