کد خبر 579
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰

نگاه صندوق بازنشستگی فولاد به کارخانه فروکروم اسفندقه

نگاه صندوق بازنشستگی فولاد به کارخانه فروکروم اسفندقه

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی فولاد خاطرنشان کرد: مهمترین پروژه توسعه‌ای این شرکت که می‌تواند موجب افزایش چند برابری درآمدها شود، پروژه ایجاد کارخانه فروکروم اسفندقه است.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، علی بابایی در نشست مشترک با اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت معادن اسفندقه در استان کرمان اظهار کرد: با توجه به مأموریت این هلدینگ در راستای ارزش‌آفرینی برای دارایی‌های صندوق بازنشستگی فولاد و همچنین ارزش‌آفرینی دارایی کارکنان و سهامداران این شرکت به‌ویژه سهامداران حقیقی که عمدتاً از قشر زحمتکش جامعه کارگری هستند، برنامه‌های تحولی در جهت افزایش درآمدها و سودآوری شرکت برای سال ۱۴۰۱ پیش‌بینی شده که از این پس فعالیت‌های اکتشاف، تولید، استخراج و فروش به‌صورت مستمر موردبررسی و پایش عملیاتی قرار می‌گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با حمایت‌های همه‌جانبه فنی، علمی، مدیریتی و مالی هلدینگ سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی فولاد در سال جاری کلیه برنامه‌های تحولی این هلدینگ، باید تحقق یابد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی فولاد تأکید کرد: نقشه راه این شرکت بودجه مصوب آن بوده و مغایرت‌های نامساعد از این بودجه به‌هیچ‌وجه قابل‌قبول نخواهد بود و مغایرت‌های ایجاد شده در سه‌ماهه اول سال جاری باید در دوره‌های بعد جبران شود.

بابایی ابراز کرد: عملکرد سه‌ماهه اول شرکت "معادن اسفندقه" مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و علل مغایرت‌های نامساعد شناسایی و تکالیف مربوطه مشخص شده است که هیئت‌مدیره و مدیرعامل این شرکت باید آن را به نحو احسن به اجرا درآورند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی فولاد خاطرنشان کرد: مهم‌ترین پروژه توسعه‌ای این شرکت که می‌تواند موجب افزایش چند برابری درآمدهای شرکت شود، پروژه ایجاد کارخانه فروکروم اسفندقه است.

انتهای پیام/

کد خبر 579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =