کد خبر 5910
۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

در بازار آهن دیروز چه گذشت؟

در بازار آهن دیروز چه گذشت؟

در بازار دیروز قیمت دلار در بازار آزاد افت ۰/۴۲ درصدی داشته و به نرخ ۴۸ هزار و ۴۸۳ تومان معامله شد و مطابق با آن بازار آهن نیز همچنان با تداوم  رکود بی وقفه همراه بود طوری‌که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، دیروز اولین روز مرداد ۱۴۰۲ قیمت دلار در بازار آزاد افت ۰/۴۲ درصدی داشته و به نرخ ۴۸ هزار و ۴۸۳ تومان معامله شد و مطابق با آن بازار آهن نیز همچنان با تداوم  رکود بی وقفه همراه بود طوری‌که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

در بخش محصولات ذوبی، میلگرد انبار و تیرآهن در کارخانه و انبار بدون تغییر قیمت بوده و میلگرد کارخانه با ۵۰ الی ۲۵۰ تومان کاهش همراه بود.

پروفیل اصفهان دیروز اول مرداد را با نرخ ثابت ۳۰ هزار تومان شروع کرد. این در حالیست که پروفیل تهران بدون تغییر نسبت به روزهای قبل، در کانال ۳۲ هزار و ۱۰۰ تومان به بازار عرضه شد. پروفیل گالوانیزه هم در ضخامت ۲ میلی‌متری مانند روزهای قبل و بدون تغییر قیمت، با نرخ ثابت ۴۴ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد. این ثبات قیمت در سایر ضخامت‌های پروفیل گالوانیزه هم به خوبی قابل مشاهده بود.

در بخش مواد اولیه نیز نرخ اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته بتغییر قیمتی نداشته و نرخ پیشنهادی اکثر تولیدکنندگان شمش فولادی هم با ۱۰۰ تومان کاهش پیدا کرد، طوریکه شمش ۱۵۰*۱۵۰ یزد با نرخ ۲۰ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد.

در بازار آهن دیروز چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =