کد خبر 611
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

استاندار گیلان تاکید کرد؛

تسریع در اجرای پروژه‌های راه آهن رشت - کاسپین

تسریع در اجرای پروژه‌های راه آهن رشت - کاسپین

استاندار گیلان در دیدار معاون ساخت و توسعه راه ‌آهن، بنادر و فرودگاه های کشور بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های حوزه زیرساخت استان به ویژه راه آهن رشت - کاسپین تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، اسدالله عباسی استاندار گیلان در دیدار معاون ساخت و توسعه راه‌آهن، بنادر و فرودگاه‌های کشور بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های حوزه زیرساخت استان به‌ویژه راه‌آهن رشت - کاسپین تأکید و اظهار کرد: پروژه راه‌آهن آن‌چنان بااهمیت است که رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس‌جمهوری روسیه به‌ضرورت تکمیل قطعه رشت-آستارا تأکید داشتند.

وی با بیان اینکه در سفر رئیس‌جمهوری به گیلان اعتبار بسیار خوبی برای تکمیل پروژه راه‌آهن مصوب شده، به تخصیص بخش زیادی از این اعتبارات جهت اجرا و بهره‌برداری به‌هنگام اشاره کرد و افزود: باید اعتبارات موجود به‌صورت بهینه و با مدیریت اصولی هزینه شود.

وی تکمیل راه‌آهن در گیلان را اقدامی اثربخش در جهت شکوفایی ظرفیت‌های اقتصادی کشور، توسعه صادرات درون و برون‌مرزی و نیز تعاملات اقتصادی گسترده جهانی خواند و گفت: در اجرای پروژه‌ها، توجه به تأمین و پرداخت به‌موقع حقوق کارگران یک ضرورت است.

انتهای پیام/

کد خبر 611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =