کد خبر 624
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴

ردپای فولاد احسان اهواز در تخلفات "قائم شهریار"

ردپای فولاد احسان اهواز در تخلفات "قائم شهریار"

سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی را درباره پروژه «قائم شهریار» و نقش شرکت فولاد احسان اهواز در این پروژه ارائه کرد.

به گزارش آهن‌نیوز، مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا در خصوص پروژه «قائم شهریار» که ظاهراً با مشارکت شهرداری شهریار و شرکت فولاد احسان اهواز در سال ۹۱ شروع و واحدهایی به مردم فروخته شده و قرار بوده ظرف سه سال تحویل داده شود ولی الان پس از ۱۰ سال هنوز این اتفاق نیفتاده و خریداران خواهان پیگیری وضعیتشان هستند، پرونده‌ای در دستگاه قضایی اعم از دادگستری یا سازمان بازرسی تشکیل شده یا نه؟ گفت: شکایتی به دادگستری شهریار مطرح نشده که ورود قضایی کنیم.

ستایشی افزود: در روزهای گذشته با توجه به اطاله‌ای که بین شهرداری و سرمایه‌گذار شده، دادستان شهریار جلسه‌ای گذاشت و افراد ذی مدخل را دعوت کردند و دستور دادند بین شهرداری و سرمایه‌گذار توافق محقق شده و سرمایه مردم را تعیین تکلیف کنند. مردمی که اعتماد می‌کنند و اگر این امر محقق نشود دادستانی به تکلیف خود عمل می‌کند.

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: گفتنی است این اتفاق به لحاظ عدم همکاری شهرداری و سرمایه‌گذار بوده که نتوانستند توافق کنند و اختلافاتی داشتند و به جمع‌بندی نرسیدند و مردم بلاتکلیف هستند و با هماهنگی که شد قضیه را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =