کد خبر 640
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸

رکوردهای ثبت‌شده فولاد هرمزگان در 1400

رکوردهای ثبت‌شده فولاد هرمزگان در 1400

سرارزیاب گروه فولاد مبارکه گفت: فولاد هرمزگان همواره جزو شرکت‌های پیشرو در گروه فولاد مبارکه بوده است و در این ارزیابی نیز این موضوع به وضوح مشاهده شد.

به گزارش آهن‌نیوز، مجید مونسان سرارزیاب گروه فولاد مبارکه در جلسه افتتاحیه ارزیابی شرکت‌های گروه فولاد مبارکه که در سالن کنفرانس فولاد هرمزگان برگزار شد اظهار داشت: فولاد هرمزگان همواره جزو شرکت‌های پیشرو در گروه فولاد مبارکه بوده است و در این ارزیابی نیز این موضوع به‌وضوح مشاهده شد، به‌ویژه آن‌که در اجرای طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان مصمم بوده و سال گذشته نسبت به عملیاتی کردن طرح‌های بزرگی اقدام کرده است.

عطاالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در این نشست تأکید کرد: فولاد هرمزگان سال گذشته در سایر حوزه‌ها نیز عملکرد درخشانی از خود برجای گذاشت و موفق به ثبت رکوردهای خوبی شده است.

گفتنی است، در ادامه این جلسه ارزیابان ضمن ابراز رضایت از نتایج ارزیابی سال‌های گذشته و سرآمد خواندن فولاد هرمزگان در همه زمینه‌ها میان شرکت‌های گروه فولاد مبارکه، انتظارات خود را از معاونت‌ها، مدیران و سرپرست‌های واحدهای فولاد هرمزگان برای همکاری هرچه بیشتر عنوان کردند.

رکوردهای فولاد هرمزگان در سال 1400 به شرح زیر بوده است:

رکوردهای ثبت‌شده فولاد هرمزگان در 1400

انتهای پیام/

کد خبر 640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =