کد خبر 641
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶

پشتیبانی بانک توسعه تعاون از مجتمع ذوب‌آهن و نورد کرمان

پشتیبانی بانک توسعه تعاون از مجتمع ذوب‌آهن و نورد کرمان

عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از مجتمع ذوب‌آهن و نورد کرمان اظهار داشت: در راستای صدور ضمانت‌نامه و موردنیاز آمادگی لازم را داریم.

به گزارش آهن‌نیوز، امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از مجتمع ذوب‌آهن و نورد کرمان اظهار داشت: حدود 54 درصد تسهیلات بانک در بخش صنعت و معدن پرداخت شده است.

عصارزاده با اشاره به عملکرد بانک در طرح‌های مهم ملی گفت: بانک توسعه تعاون عهده‌دار پرداخت تسهیلات بند الف تبصره 18 قانون بودجه و اشتغال پایدار روستایی و عشایری به‌ویژه در بخش‌های صنعت و معدن بوده است و تأمین مالی بسیاری از پروژه‌های صنعتی و معدنی در کشور با تأمین مالی بانک صورت گرفته است.

وی افزود: مزیت بانک توسعه تعاون صرفاً معطوف به پرداخت تسهیلات نیست، بلکه بانک با صدور ضمانت‌نامه‌های مختلف و صدور اعتبار اسنادی می‌تواند تسهیل‌گر بسیاری از مناسبات اقتصادی واحدهای صنعتی و تولیدی باشد.

عصارزاده با استماع درخواست مدیران مجتمع ذوب‌آهن و نورد کرمان، آمادگی بانک در راستای صدور ضمانت‌نامه و ال‌سی را برای این شرکت اعلام کرد.

شایان ذکر است این مجتمع مشتمل بر کارخانه ذوب، کارخانه نورد و کارخانه غبارگیر است که شمش، فولاد و میلگرد در سایزهای مختلف از محصولات مهم آن محسوب می‌شود و یکی از بهترین آزمایشگاه تست فولاد در کشور نیز در این مجتمع مشغول بکار است.

انتهای پیام/

کد خبر 641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =