کد خبر 67
۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

اخطار دادستان به مالکان ساختمان‌های پرخطر

اخطار دادستان به مالکان ساختمان‌های پرخطر

عضو شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورا درباره ایمنی ساختمان‌های تهران اظهارداشت: ۱۲۹ ساختمان بسیار پرخطر از سوی سازمان آتش نشانی شناسایی شده است که اغلب این موارد پاساژها و مراکز عمومی‌اند.

به گزارش آهن نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، مهدی بابایی، عضو شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورا درباره ایمنی ساختمان‌های تهران اظهارداشت: ۱۲۹ ساختمان بسیار پرخطر از سوی سازمان آتش نشانی شناسایی شده است که اغلب این موارد پاساژها و مراکز عمومی‌اند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اخطار لازم به مراکز داده و دستورالعمل ایمنی به مالکین ارائه شده است، اما شاهد این هستیم که برخی مالکین نسبت به رعایت ایمنی اقدام نمی‌کنند.

بابایی همچنین تصریح کرد: هر هفته سه نفر از مالکینی که دستورالعمل را رعایت نکردند، توسط معاون دادستانی دعوت می‌شوند و اخطار لازم ابلاغ می‌شود که بر اساس زمان‌بندی سازمان آتش‌نشانی نسبت به رعایت ایمنی اقدام کنند.

وی افزود: در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌ها، در مرحله اول نسبت به قطع آب و برق و در مرجله بعدی نسبت به پلمپ آن اقدام می‌شود.

بابایی گفت: ماهیانه ۱۲ پرونده بررسی می‌شود و در خواست ما این است که سرعت پیدا کند. باید هرچه سریعتر این پرونده‌ها به نتیجه برسد و در راستای تعیین تکلیف آن اقدام کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 67

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =