کد خبر 715
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

حراج باز محصولات فولادی در بورس کالای هفته آینده

حراج باز محصولات فولادی در بورس کالای هفته آینده

براساس جدیدترین اطلاعیه عرضه بورس کالا شنبه ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۱، ۱ میلیون و ۸۰۲ هزار و ۷۸۱ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و تالار حراج باز عرضه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، براساس جدیدترین اطلاعیه عرضه بورس کالا شنبه ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۱ یک‌میلیون و ۸۰۲ هزار و ۷۸۱ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و تالار حراج باز عرضه خواهد شد.

در همین راستا، این سبد شامل میلگرد، تیرآهن، ناودانی، شمش بلوم، سنگ آهن دانه‌بندی، کنسانتره سنگ آهن، گندله سنگ آهن، آهن‌ اسفنجی و ورق سرد است.

در همین حال، روز شنبه  ۵۴۸ هزار تن شمش بلوم با قیمت پایه ۱۴۳ هزار و ۷۵۵ ریال در بورس کالا عرضه می‌شود. بررسی‌ها حاکی از آن است که قیمت پایه در نظر گرفته‌شده برای عرضه شمش بلوم نسبت به هفته گذشته کاهش ۱٫۵ درصدی و حجم عرضه افزایش ۴ درصدی را نشان می‌دهد.

همچنین در تابلوی معاملات بورس کالا ۴ هزار و ۱۵۰ تن میلگرد کلاف با قیمت پایه ۱۵۸ هزار و ۶۶۴ ریال عرضه خواهد شد. ضمن اینکه قیمت پایه در نظر گرفته شده برای عرضه میلگرد کلاف نسبت به هفته گذشته ۱٫۰۵ درصد افزایش یافته است.

در ادامه ناودانی با حجم ۶۰۰ تن و با قیمت پایه ۱۶۶ هزار و ۲۸۶ ریال عرضه خواهد شد. حجم عرضه این محصول از ۴٫۳ درصد افزایش حکایت دارد.

علاوه بر این، روز شنبه ۴ هزار و ۵۳۱ تن تیرآهن با قیمت پایه ۱۶۲ هزار ریال عرضه خواهد شد. البته قیمت پایه در نظر گرفته شده برای عرضه تیر آهن نسبت به هفته گذشته ۲٫۱ در صد کاهش نشان می‌دهد.

در همین حال، سنگ آهن دانه‌بندی با حجم ۱۵۴ هزار تن و قیمت پایه ۷ هزار و ۹۴۸ ریال عرضه می شود. بررسی‌ها نشان می‌دهد حجم عرضه این محصول ۳۹٫۳ درصد کاهش یافته است.

همچنین کنسانتره سنگ آهن افزایش ۶۵٫۴ درصدی حجم عرضه را تجربه می‌کند و با قیمت پایه ۲۱ هزار و ۱۸ ریال در بازار بورس کالا عرضه خواهد شد.

در عین حال، گندله سنگ آهن نیز با حجم ۷۵۰ هزار تن با افزایش ۲۷٫۱ درصدی مواجه شد و با قیمت پایه ۲۷ هزار و ۴۸۱ ریال در تالار معاملاتی بورس عرضه می‌شود، ضمن اینکه آهن اسفنجی با حجم ۸۶ هزار و ۵۰۰ تن و با قیمت پایه ۷۳ هزار و ۱۱۱ ریال و ورق سرد با قیمت ۲۱۹ هزار و ۳۵۰ ریال روز شنبه در تالار بورس کالا عرضه خواهد شد.

گفتنی است، سنگ آهن دانه‌بندی و کنسانتره سنگ آهن در تالار حراج باز عرضه می‌شوند.

پایان پیام/ ف

کد خبر 715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =