کد خبر 752
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷

تأکید رئیس‌جمهور به ظرفیت‌های معدنی کرمان

تأکید رئیس‌جمهور به ظرفیت‌های معدنی کرمان

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از سرمایه‌گذاری ۱۴ هزار میلیارد تومانی در فولاد بردسیر خبرداد و گفت: موضوع مهم‌تر اینکه دولت در این سفر بیش از گذشته متوجه ظرفیت‌های بی‌نظیر معدنی استان شد.

به گزارش آهن‌نیوز، شهباز حسن‌پور، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه‌ سفر رئیس‌جمهور به این استان، بیان داشت: آغاز عملیات اجرایی ابرپروژه فولاد بردسیر اتفاق مبارک در جریان سفر رییس جمهور به کرمان بود.

حسن‌پور اظهار داشت: این پروژه با سرمایه‌گذاری ۱۴ هزار میلیارد تومانی در بردسیر و چهار هزار میلیارد در سیرجان کلید خورد.

وی تصریح کرد: کار مطالعاتی و تحقیقاتی برای ابرپروژه فولاد بردسیر از ۲ سال قبل آغاز شده بود، بنابراین کار عملیاتی بلافاصله آغاز شد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع مهم‌تر اینکه دولت در این سفر بیش از گذشته متوجه ظرفیت‌های معدنی استان شد که باید به این مهم توجه ویژه و خاص شود.

وی ادامه داد: آنچه این سفر را با سایر سفرها متمایز می‌کرد برگزاری نشست بدو ورود رییس جمهور با فعالان اقتصادی بود و این اقدام این امید را می‌دهد که دولت به این باور رسیده که باید اصل ۴۴ قانون اساسی را در کشور پیاده‌سازی، جاری و ساری کند.

حسن‌پور در پایان گفت: محور اصلی کار در امور اقتصادی، باید مردم باشند و همراهی و همکاری با فعالان اقتصادی در رأس امور قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =