کد خبر 759
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵

فاز اول طرح فولادی شهرکرد به بهره‌برداری می‌رسد

فاز اول طرح فولادی شهرکرد به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: طرح فولاد شهرکرد یکی از بزرگترین طرح‌های فولادی استان است و فاز اول این طرح تا یک‌ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش آهن‌نیوز، سجاد رستمی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۲۰۰۰ واحد صنعتی در استان در حال اجرا است، اظهار کرد: تعدادی از این طرح‌ها در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید، بیش از ۴۰۰ طرح از این طرح‌های صنعتی دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: طرح فولاد شهرکرد یکی از بزرگترین طرح‌های فولادی استان است و فاز اول این طرح تا یکماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه برای ۷۰ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری ۲۳۰۰ میلیارد تومان در سه ماهه ابتدایی سال جواز تاسیس صادر شده است، عنوان کرد: این طرح‌ها در صورت بهره‌برداری برای ۱۱۸۴ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

رستمی افزود: همچنین در سه ماهه ابتدایی سال برای ۳۴ طرح صنعتی در چهارمحال و بختیاری با سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیارد تومان پروانه بهره‌برداری صادر شده که این طرح‌ها برای ۳۰۴ نفر اشتغال‌ ایجاد کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه در سه‌ماهه ابتدایی سال ۲۲ میلیون دلار کالا به خارج از استان صادر شده است، یادآور شد: میانگین رشد صادرات در کشور ۴۴ درصد بوده و این رقم در استان ۶۱ درصد برآورد شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری در چهارماهه ابتدایی سال ۵۴ مصوبه داشتیم، خاطرنشان کرد: ۲۵ مصوبه اجرا و ۲۷ مصوبه نیز در حال اجرا بوده، دو مصوبه نیز اجرا نشده است.

انتهای پیام/

کد خبر 759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =