کد خبر 765
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳

تعامل شرکت فولاد خوزستان و پارک علم و فناوری

تعامل شرکت فولاد خوزستان و پارک علم و فناوری

مرکز نوآوری تخصصی فولاد برای شروع توسعه و تعامل شرکت فولاد خوزستان و پارک علم و فناوری خوزستان، راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، در نشستی که برای توسعه و تعامل شرکت فولاد خوزستان و پارک علم و فناوری خوزستان برگزار شد، راه‌اندازی مرکز نوآوری تخصصی فولاد مورد بررسی قرار گرفت.

محمد راضی‌جلالی، رئیس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: ۲۵ شرکت پارک علم و فناوری اکنون با شرکت فولاد خوزستان در حوزه‌های مختلف همکاری دارند، اما ظرفیت و توانمندی بالای شرکت‌های پارک علم و فناوری ایجاب می‌کند، این تعامل بیشتر شود.

راضی‌جلالی گفت: پارک علم و فناوری خوزستان آمادگی دارد با تکیه بر شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری که دارد، نسبت به شناسایی و رفع نیازهای فناورانه شرکت فولاد خوزستان اقدام کند.

وی افزود: به همین منظور راه‌اندازی مرکز نوآوری و شتاب‌دهنده تخصصی فولاد می‌تواند چه در بحث رفع دغدغه‌های شرکت فولاد در حوزه نیازهای فناورانه و چه حمایت از ایده‌های خلاق در این حوزه موثر باشد.

در ادامه این نشست امین ابراهیمی، مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: این مجموعه با هدف حمایت از مراکز دانش‌بنیان و پارک علم و فناوری و همچنین بومی‌سازی قطعات و تجهیزات و مواد مصرفی صنعت گام برمی‌دارد.

وی افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری درباره شعار سال، باید ضمن حمایت از مراکز دانش‌بنیان و همچنین با اعتماد به جوانان در عرصه تولید، توسعه و بومی‌سازی، نیاز ما به بیرون از کشور کاملا قطع شود.

وی با اعلام آمادگی شرکت فولاد خوزستان در راستای توسعه همکاری‌های دوجانبه گفت: تهیه یک سند بالادستی درباره همکاری میان پارک علم و فناوری خوزستان و شرکت فولاد خوزستان، جهت پیشبرد اهداف هر دو مجموعه ضروری است.

پایان پیام/ ف

کد خبر 765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =