کد خبر 766
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱

بانک رفاه پیشرو در ارائه تسهیلات به فولادی‌ها

بانک رفاه پیشرو در ارائه تسهیلات به فولادی‌ها

بانک رفاه کارگران از بانک‌های پیشرو در حوزه خدمات ارزی به شمار می‌رود و این ظرفیت وجود دارد که با ارائه تسهیلات ویژه متناسب با قوانین و مقررات بانک‌مرکزی، حواله‌های ارزی موردنیاز را برای شرکتهای فولادی صادر کند.

به‌گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، مدیرعامل بانک‌رفاه در بازدید از شرکت ذوب‌آهن اصفهان و نیز مجتمع فولادمبارکه و گفت‌وگو با مدیران این شرکت‌ها، از آمادگی این بانک برای توسعه همکاری با صنایع فولاد خبر داد.

اسماعیل لـله‌گانی پس از بازدید از خط تولید شرکت ذوب‌آهن اصفهان و در نشستی با مدیرعامل این شرکت، گفت: بانک رفاه کارگران از بانک‌های پیشرو در حوزه خدمات ارزی به شمار می‌رود و این ظرفیت وجود دارد که با ارائه تسهیلات ویژه متناسب با قوانین و مقررات بانک‌مرکزی، حواله‌های ارزی موردنیاز را برای شرکت ذوب‌آهن اصفهان صادر کند.

او از امکان سرمایه‌گذاری مشترک این بانک و شرکت ذوب‌آهن اصفهان در پروژه‌های صنعتی خبر داد و افزود: این مشارکت می‌تواند مستقیماً توسط بانک‌رفاه یا شرکت‌های تابعه بانک انجام شود.

لـله‌گانی با اشاره به شعار سال‌جاری یعنی «تولید؛ دانش‌بنیان؛ اشتغال‌آفرین»، خاطرنشان کرد: بانک رفاه کارگران در راستای تحقق اهداف شعار سال از برنامه‌های توسعه‌ای واحدهای تولیدی از جمله شرکت ذوب‌آهن اصفهان که با به‌کارگیری ظرفیت‌های دانش‌بنیان و نوآورانه توانسته است به توانمندی‌های قابل‌توجهی دست پیدا کند، حمایت می‌کند.

مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان نیز در این نشست با قدردانی از حمایت‌های بانک رفاه کارگران از این شرکت، اظهار کرد: امیدواریم با تقویت همکاری‌ها بتوانیم بیش از گذشته فعالیت‌های شرکت را توسعه بخشیم.

رخصتی افزود: بانک رفاه کارگران و شرکت ذوب‌آهن اصفهان هر دو جزو خانواده بزرگ سازمان تامین‌اجتماعی هستند و ضروت دارد این همکاری‌ها در راستای هم‌افزایی ظرفیت‌های مجموعه توسعه یابد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران همچنین در نشست با مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه اصفهان که در محل این مجتمع برگزار شد، صنعت فولاد را یکی از صنایع پیشران کشور معرفی کرد که نقش تعیین‌کننده‌ای در توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی کشور بر عهده دارد و افزود: بانک رفاه کارگران به‌عنوان یکی از بانک‌های پیشرو کشور در حوزه حمایت از تولید ملی، آمادگی دارد از برنامه‌های توسعه‌ای فولاد مبارکه اصفهان حمایت کند.

لـله‌گانی به ظرفیت‌های بانک رفاه کارگران به‌منظور حمایت از مجتمع فولاد مبارکه اصفهان اشاره کرد و افزود: ارائه خدمات الکترونیک، انتشار اوراق سپرده گواهی خاص، انتشار اوراق گام، اعطای تسهیلات، ارائه خدمات ارزی، ارائه ابزارهای تعهداتی و... از جمله ظرفیت‌های بانک رفاه کارگران در راستای حمایت از برنامه‌های توسعه‌ای مجتمع فولاد مبارکه است.

وی با اشاره به اینکه بانک رفاه کارگران به‌عنوان یکی از سهامداران مجتمع فولاد مبارکه اصفهان، حمایت از برنامه‌های توسعه‌ای این مجتمع را از اولویت‌های خود می‌داند، به افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران اشاره کرد و گفت: سرمایه این بانک در سال گذشته به ۲۰‌ هزار میلیارد تومان افزایش یافت و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، این مبلغ به حدود ۴۰‌هزار میلیارد تومان افزایش خواهد یافت و امکان حمایت بانک از واحدهای تولیدی از جمله فولادمبارکه اصفهان را بیش از گذشته فراهم خواهد کرد.

طیب‌نیا، مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه اصفهان نیز در این نشست خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه اصفهان از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌رود و طی سه‌دهه فعالیت خود دستاوردهای ارزشمندی برای نظام داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر 766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =