کد خبر 779
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵

دربی کرمانی‌ها در هفته دوم لیگ‌برتر

دربی کرمانی‌ها در هفته دوم لیگ‌برتر

هفته دوم لیگ‌برتر در حالی پیگیری خواهد شد که دربی دو تیم صنعتی کرمان در آن دیدنی خواهد بود، ضمن اینکه فولاد هم در بازی بزرگ هفته در تهران به مصاف پرسپولیس خواهد رفت .

به گزارش خبرنگار آهن‌نیوز، هفته دوم لیگ‌برتر در روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته دنبال خواهد شد که تیم‌های صنعتی بازی‌های بزرگی را در آن خواهند داشت‌.

فولادی‌ها که هفته اول میزبان نفت آبادان بودند در این هفته در تهران بازی بزرگ هفته را برگزار خواهند کرد. این دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که گام اول را مشابه یکدیگر و با تساوی بدون گل در مقابل حریفان خود بسنده کرده‌اند.

اما یکی از مهمترین بازی هفته دوم به دربی دو تیم هم استانی خواهد بود. مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان دو تیمی هستند که در این هفته به مصاف هم خواهند رفت.  رفسنجانی‌ها که در بازی اول به رقم بازی مناسب به تساوی یک بر یک بسنده کردند به داوری آن بازی اعتراض شدیدی داشتند اما در آن سوی میدان گل‌گهری‌ها با بردی روحیه‌سازی که در مقابل تراکتورسازی بدست آوردند هم با سه امتیاز یک شروع تازه را آغاز کردند و هم امیرقلعه‌نوعی را صاحب یک رکورد فعلا دست نیافتنی کردند. دربی این دو تیم می‌تواند آبستن حوادث بسیاری برای هر دوتیم باشد.

انتهای‌پیام/ الف.ک

کد خبر 779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =