کد خبر 798
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

اعضای کمیته تحقیق و تفحص از ایمیدرو انتخاب شدند

اعضای کمیته تحقیق و تفحص از ایمیدرو انتخاب شدند

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تشکیل کمیته تحقیق و تفحص از ایمیدرو در نشست قبلی این کمیسیون خبرداد و گفت: طی انتخابات برگزار شده ۱۵ نفر به عنوان اعضای این کمیته تعیین شدند.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، علی جدی، عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تشکیل کمیته تحقیق و تفحص از ایمیدرو در نشست قبلی این کمیسیون خبرداد و گفت: طی انتخابات برگزار شده ۱۵ نفر به عنوان اعضای این کمیته تعیین شدند.

علی جدی بیشتر اعضای این کمیته را از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس ذکر کرد و افزود: براساس این انتخابات ۱۵ نفر به عنوان اعضای کمیته تحقیق و تفحص از ایمیدرو انتخاب شدند که ۱۰ نفر از اعضای کمیسیون صنایع و معادن و ۵ نفر از سایر کمیسیون‌های مجلس عضو این کمیته هستند.

وی ادامه داد: روح‌الله عباسپور، رضا تقی‌پور، روح‌الله ایزدخواه، الله‌وردی دهقانی، مهدی عسگری، حجت‌الله فیروزی و علی جدی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس به‌عنوان عضو کمیته تحقیق و تفحص ایمیدرو و احسان ارکانی، محمدرضا صباغیان، مجتبی رضاخواه، حسینعلی حاجی دلیگانی و روح‌الله نجابت از دیگر اعضای این کمیته خواهد بود.

حجت الله فیروزی نیز امروز در گفتگویی با اشاره به انتخاب اعضای کمیته گفت: نتیجه کمیته تحقیق و تفحص از ایمیدرو تا 6 ماه آینده باید در صحن علنی مجلس ارائه شود و در دستور کار سوم امروز مجلس نیز نتیجه کمیته تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه ارائه خواهد شد که امید است با توجه به ضیق وقت به نشست بعدی مجلس موکول نشود.

پایان پیام/ ف

کد خبر 798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =